Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار آمل گفت: برای مردم باید فرهنگ‌سازی شود که خود را مقید به پرداخت عوارضی شهرداری بدانند تا همه با هم به سمت آملی زیبا و توسعه یافته حرکت کنیم. به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، احمد امیرسلیمانی در جلسه رسمی شورا با بیان اینکه شهرداری آمل از ابتدای سال تا به حال 65 میلیارد تومان درآمدزایی داشته، گفت: در قیاس با سال گذشته در بحث ارزش افزوده 7 میلیارد تومان کاهش درآمد و 3 میلیارد تومان هم افزایش درآمد توسط سازمان‌های مختلف شهرداری داشتیم و هزینه‌های جاری شهرداری هم 20 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر شاهد کاهش درآمد شهرداری از صدور پروانه ساخت بودیم که درآمد ناپایدار شهرداری به شمار می‌رود، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم شورا به اجرا درآوردن پرونده‌های معلق سال‌های گذشته توسط کمیسیون 1 و 2 بوده که اقدامی مهم برای شهرداری به شمار می‌رود.

 

شهردار آمل با اشاره به اینکه کار اصلاح بودجه سال 96 و 97 به اتمام رسیده، تصریح کرد: بودجه ابتدایی امسال 130 میلیارد تومان بود که باتوجه به وضعیت بد اقتصادی کشور اصلاح بودجه انجام شد که با توجه به این اصلاحات بودجه به 121 میلیارد کاهش پیدا کرد.

 

امیرسلیمانی با بیان اینکه پرداخت حقوق و جمع‌آوری زباله در اولویت‌های تمام شهرداری‌های کشور است، یادآور شد: سال 97 سالی مبهم از لحاظ اقتصادی است و باید بودجه انقباضی در نظر بگیریم، اگر در 6 ماه نخست سال روند بهتر بود به اصلاح بودجه اقدام می‌کنیم.

 

وی با عنوان اینکه تا به حال با مردم در بحث بدهکاری‌هایشان به شهرداری مدارا شده، عنوان کرد: نهایت سقف تقسیط 36 ماه است و مدارا با شهروندان انجام شد تا خاطره خوبی از شهرداری داشته باشند.

 

شهردار آمل عوارضی که از مردم گرفته می‌شود را در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان عنوان کرد و افزود: پولی که از مردم با تاخیر دریافت می‌کنیم در پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی هزینه می‌شود و برای مردم باید فرهنگ‌سازی شود که خود را مقید به پرداخت عوارضی شهرداری بدانند تا همه با هم به سمت آملی زیبا و توسعه یافته حرکت کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورسی شدن دارایی های مختلف شهرداری

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری به دنبال بورسی کردن دارایی های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، امسال شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت های بورس خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری گفت: در مدیریت قبلی مجموعه شهر آفتاب به طور کامل تعطیل بود ولی طی توافقی که با وزارت صنایع انجام شد، مقرر شدکه نمایشگاه های بزرگ بین المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

فروزنده افزود: سال گذشته ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد،؛ علاوه بر این روند تأسیس مرکز تجارت جهانی در  نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب فراهم شده است، همچنین در گام بعدی ۶۰۰ هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد؛ افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در  خصوص بورسی کردن شهروند گام هایی برداشته شده است افزود: البته بورسی کردن  شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع  هستیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: نه تنها شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم؛ ضمن اینکه در حال حاضر نزدیک ۳۵۰۰ میلیارد خرید های ما  از طریق بورس کالا انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به  ثبت نظر یک میلیون و ۳۰۰ نفر از شهروندان در طرح بزرگ " من شهردارم"  با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری افزود: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است که هم اکنون ۸۵ در صد از پروژه های مربوط به سال گذشته این طرح عملیاتی شده و ۱۵ درصد نیز در دست اقدام است.

فروزنده بیان کرد: مردم بایستی نظر بدهند و پروژه های اولولیت دار را مشخص نمایند، ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای جدید مالی به دنبال مشارکت مردم  نیز هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • بورسی شدن دارایی های مختلف شهرداری
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود