Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:49:44 GMT

اجرای سیماک بروکراسی اداری را کاملا حذف می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۱۸۵۵

اجرای سیماک بروکراسی اداری را کاملا حذف می‌کند

مدیر‌کل پست استان کرمان گفت: اجرای سیماک بروکراسی اداری را کاملا حذف می‌کند و انتظار می‌رود ‌فرمانداران اجرای دقیق و کامل پروژه سیماک را در دستور کار داشته باشند. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ استانها کرمان نظرات

علیرضا اکبری در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیمکرمان در شانزدهیمن نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان اظهار داشت: پروژه سیماک یک طرح سراسری است که در اکثر استان‌های کشور در حال اجراست و یکی از زیرساخت‌های اصلی اجرای دولت الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح همه دستگاه‌های مرتبط با زمین و املاک در فضای مجازی با هم در ارتباط هستند و تمام استعلامات در این سامانه پاسخ داده می‌شود گفت: 28 دستگاه اداری استان در بحث ملک با یکدیگر در ارتباط بوده و جواب استعلامات خود را هم در این فضا می‌بینند.

مدیر‌کل پست استان کرمان با بیان اینکه اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی سیماک به شرکت ملی پست به عنوان متولی و اجراکننده این طرح بزرگ واگذار شده است، افزود: با اجرای این پروژه کاغذ از میان برداشته می‌شود و در یک مهلت مقرر تعیین شده پاسخ استعلامات داده می‌شود.

وی از نظارت دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد دستگاه‌ها در رصد سامانه سیماک خبر داد و خاطر‌نشان کرد: همواره ضعف سیستم نظارتی، از مهم‌ترین زمینه‏‌های بروز چالش در حوزه املاک و زمین‌خواری در کشور بوده که با تجمیع اقدامات در یک پروژه این مشکل نیز برطرف شده است.

اکبری با اشاره به اینکه در اجرای این پروژه از مواجه حضوری ارباب‏ رجوع با کارکنان ادارات نیز جلوگیری می‌شود گفت: همین موضوع باعث بسیاری از فسادهای اداری بوده که خوشبختانه هم از وقت مردم در مراجعه حضوری جلوگیری شده و هم از فسادهای اداری که ممکن بود، پیش آید.

وی با بیان اینکه نحوه استفاده از نرم‌افزار سیماک به همه دهیاران و شهرداران سراسر استان آموزش داده می‌شود افزود: تاکنون هزار و 340 دهیاری و شهرداری در استان کرمان نحوه استفاده از نرم‌افزار سیماک را آموزش دیده‌اند و تا پایان سال 800 دهیار دیگر نیز از این آموزش‌ها بهره می‌گیرند.

مدیر‌کل پست استان کرمان با اشاره به اینکه اجرای این پروژه شفاف‌سازی اداری را به همراه دارد وخدمت‌رسانی به مردم را تسهیل می‌کند تصریح کرد: اجرای سیماک بروکراسی اداری را کاملا حذف می‌کند و انتظار می‌رود که همه فرمانداران در شهرستان‌های استان اجرای دقیق و کامل پروژه سیماک را در دستور کار داشته باشند.

علیرضا اکبری مدیر‌کل پست استان کرمان در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در شانزدهیمن نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان خبرگزاری تسنیم را فعال عنوان کرد و گفت: حضور خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه کتاب نشان از پویایی و فعال بودن تسنیم در همه عرصه‌ها در استان کرمان است.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان دوشنبه شب به همراه فرماندار دشتی برای دومین بار طی ۲ روز گذشته از روند اجرایی محور خورموج _ لاور بازدید و بر ضرورت تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه این پروژه از برنامه زمان بندی عقب است، گفت: باید روند پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

رستمیان بیان کرد: عقب ماندگی پروژه با تلاش بیشتر باید جبران و تا پایان خرداد ماه ۴ کیلومتر آن تکمیل شود.

وی یادآور شد: بازدیدهای مستمر و سرزده از پروژه‌های عمرانی استان و شهرستان دشتی با جدیت انجام می‌شود.

رستمیان بیان کرد: با توجه به تأمین اعتبار پروژه هیچ گونه کم کاری در اجرای آن از پیمانکار پذیرفته نیست.

کد خبر 6098843

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق