Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تقدیر از فعالان عرصه عتبات عالیات، خدام اربعین حسینی و موکب‌داران در جوار امامزاده شاه عبدالله (ع) ‌بندر هندیجان برگزار شد. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، طی مراسمی چهارشنبه شب در جوار امامزاده شاه عبدالله (ع) فرزند امام محمدباقر (ع) مراسم قدردانی از خادمان اربعین حسینی و موکب داران با حضور جانشین ستاد عتبات عالیات استان خوزستان، امام‌جمعه، فرماندار، برخی مسئولان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

در این مراسم به چند تن از فعالان عتبات و عالیات، خدامان اربعین حسینی و صاحبان موکب‌ها به‌رسم ادب هدایا و لوح‌های تندیس به آنان اعطا شد و بهترین هدیه خدمت به اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد ساری اصل امام‌جمعه هندیجان در این مراسم اظهار داشت: خدمت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) عنایتی است که خود اهل‌بیت به هر کس که لیاقتش را دارند می‌دهند.

وی افزود: مردم ما هیچ‌گاه این فرصت‌های طلایی در خدمت به اهل‌بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) را از دست نمی‌دهند، بنابراین تقدیر اصلی و حقیقی را خود آن‌ها در روز قیامت از خادمان خود خواهند کرد و تقدیر ما به‌عنوان ظاهر دنیوی است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: دشمنان می‌خواستند یاد و نشان اهل‌بیت (ع) را از دنیا محو کنند ولی خواست خدا چیز دیگری بوده و خود آن‌ها از بین رفته و یاد و نشان اهل‌بیت همیشه تا قیامت پابرجاست.

دشمنان می‌خواستند نام و نشان اهل‌بیت برود، اما خود آن‌ها نابود شدند

وی گفت: هرچقدر می‌توانید برای آخرت خود از همین‌گونه خدمت‌هایی که در طول دو ماه محروم و صفر برای اهل‌بیت انجام می‌دهید ذخیره کنید چراکه در روز قیامت این‌قدر سخت‌گیری هست که فقط اهل‌بیت می‌توانند ما را نجات بدهند.

ساری اصل عنوان کرد: در جریان حملات وحشیانه تکفیرهای کافر به کشورهای مسلمان هدف آن‌ها نابودی اماکن مقدسه بود که دست خدا از آستین جوانان ایرانی و دیگر کشورهای اسلامی بیرون زده و مشتی محکم بر دهان همه آن‌ها بخصوص عوامل جنایت‌کار پشت پرده زده شد.

وی افزود: عوامل شیطانی کافر همانند آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها خبیث همیشه علناً با اسلام و مذهب اهل‌بیت مخالف بوده‌اند اما به کوری چشم آن‌ها اسلام و مذهب اهل‌بیت (ع) پیروز هستند.

انتهای پیام/

مراسم تجلیل از فعالان ستاد عتبات عالیات هندیجان برگزار شدمراسم تجلیل از فعالان ستاد عتبات عالیات هندیجان برگزار شدمراسم تجلیل از فعالان ستاد عتبات عالیات هندیجان برگزار شدمراسم تجلیل از فعالان ستاد عتبات عالیات هندیجان برگزار شدتجلیل از فعالان ستاد عتبات عالیات هندیجان + تصاویرمراسم تجلیل از فعالان ستاد عتبات عالیات هندیجان برگزار شد R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا