Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: به طور قطع برنامه "خندوانه" با اجرای "رامبد جوان" از اواخر اسفند ماه امسال یا ابتدای نوروز 97 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص برنامه های آخر هفته شبکه نسیم گفت: مهمترین برنامه شبکه نسیم در آخر هفته یعنی امشب برنامه دورهمی است که مهمان ویژه امشب این برنامه لیلی رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون با مهران مدیری به گفت و گو می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در خصوص زمان پخش سری جدید "خندوانه" تصرح کرد: به طور قطع برنامه "خندوانه" با اجرای "رامبد جوان" از اواخر اسفند ماه امسال یا ابتدای نوروز 97 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

وی ادامه داد: گروه عوامل برنامه "خندوانه" این روزها سخت مشغول کارهای فنی و بازبینی مجموعه های خندوانه هستند تا بتوانند خود را به نوروز 97 برسانند.


وی خاطرنشان کرد: از اول هفته آینده قسمت جدید برنامه "هوش برتر" از شنبه تا سه شنبه هر شب ساعت 23:00 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. همین طور پخش برنامه "کتاب باز" را مانند هفته های گذشته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:00 در شبکه نسیم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «بیگانه» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدجواد نوروزبیگی با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مستند «بیگانه» اثر تازه موسسه راوین است و با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب می‌پردازد.

سایر عوامل این مستند عبارت‌اند از: تدوین: مجتبی کمالی، گوینده: ابوالفضل شاه‌بهرامی، پژوهش: زهرا سجادی هزاوه، مینا یاری.

کد خبر 6092938 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم