Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:45:59 GMT

مثلث خارجی‌های صنعت نفت در مشهد مقابل پدیده

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۲۵۷۷

مثلث خارجی‌های صنعت نفت در مشهد مقابل پدیده

صنعت نفت آبادان فردا رقیب سرسختی برای پدیده‌ای محسوب می‌شود که به دنبال احیای خود در لیگ برتر است. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پدیده خراسان و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران فردا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و دیداری حساس را در مشهد رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده پس از کسر 6 امتیاز از مجموع امتیازاتش مقداری روحیه خود را باخته است و شاید یکی دو برد متوالی نیاز باشد تا بار دیگر شاگردان مهاجری روی ریل بیفتند و بتوانند پدیده را در رده‌های بالای جدول ببینند؛ پدیده تا قبل از این اتفاق امید زیادی برای حتی کسب سهمیه آسیایی داشت اما عملاً با کسر 6 امتیاز مانند این بود که برد باارزش این تیم مقابل استقلال در تهران و یا برد برابر سپاهان با نتیجه پرگل در مشهد خنثی شده است.

از سوی دیگر مهاجری می‌داند که این روزها را باید پشت سر بگذراند و البته در این زمینه نیز تجربه بسیار خوبی دارد و در دو فصل اخیر توانسته پدیده را به شرایط ثبات بسیار خوبی برساند.

پدیده در بازی‌های خانگی هجومی‌ترین تیم لیگ برتر است و از این نظر مهاجری فردا نیز به شاگردانش بسیار امیدوار است تا بتواند برابر صنعت نفت آبادان و شاگردان فراز کمالوند نتیجه مناسبی را بگیرد اما برد برابر صنعت نفت هم این روزها دیگر کار ساده‌ای نیست.

شاگردان کمالوند روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و بهترین نشانه این روزهای خوب نیز این است که تیم فراز کمالوند در نیمه‌نهایی جام حذفی است و در مرحله بعد باید در آبادان برابر شاگردان وینفرد شفر رویارویی کند.

کمالوند شاکله تیمش و اتکای اصلی‌اش به بازیکنان برزیلی و کرار جاسم است و امیدوار است که فردا هم در مشهد بتواند با تکیه بر این مثلث خارجی‌ها از پدیده امتیاز بگیرد؛ صنعت نفت نیز می‌داند که حتی در لیگ برتر نیز شانس خوبی برای کسب سهمیه آسیایی دارد و در حال حاضر 24 امتیازی است.

البته این تیم تمرکز بیشتر خود را روی رقابت‌های جام حذفی قرار داده اما لیگ نیز هنوز برای این تیم به پایان نرسیده، سقوط قطعاً این تیم را تهدید نمی‌کند اما کسب سهمیه آسیایی از درون لیگ انگیزه بالایی است که می‌تواند صنعت نفت را در لیگ همچنان پرشور نگه دارد.

انتهای پیام/

R41347/P1357/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس