Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم راهپیمایی باشکوه و حماسی اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان به‌منظور محکوم کردن اقدامات آشوبگران آغاز شد. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اصفهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی پرشور مردم مومن، انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و در محکومیت فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب در حال برگزاری است.

اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کارگر و کارمند، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و.. یک صدا فریاد "مرگ بر فتنه‌گر" و "مرگ بر منافق" سر می‌دهند.

مردم بصیر و ولایی اصفهان با حضو پرشور و وحدت‌آفرین خود در این راهپیمایی یک بار دیگر ثابت کردند که به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نداده و فرصتی برای سوء استفاده‌گری آمریکا و اسرائیل و اذناب آنها نخواهند داد.

راهپیمایان اصفهانی در صفوف مستحکم و با مشت‌های گره کرده خود فریاد حمایت از ولایت‌فقیه را سر داده و خواستار حل شدن مشکلات معیشتی مردم با روحیه جهادی مسئولان و نه با اردوکشی خیابانی معترضان دست نشانده خارجی هستند.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد