Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی‌نژاد با سرپرستی پروفسور علی‌اکبر رنجبر جهت تکمیل رساله دکتری خود بافرصت مطالعاتی سه ماه در دانشکده مهندسی مکانیک نوشیروانی حضور خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل نوین، سجاد محمودی‌نژاد، دانشجوی دکتری دانشگاه آلبورگ کشور دانمارک مورد استقبال مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
محمودی‌نژاد با سرپرستی پروفسور علی‌اکبر رنجبر جهت تکمیل رساله دکتری خود به‌عنوان فرصت مطالعاتی سه ماه در دانشکده مهندسی مکانیک حضور خواهد داشت.
  
وی این مدت را صرف تحقیق‌و تکمیل پایان‌نامه دکتری خود با نام "استفاده از دستگاه‌های ترموالکتریک در سیستم‌های هیبریدی مختلف با تمرکز بر پاسخ‌گذرای سیستم‌های هیبریدی" سپری خواهد کرد.
  
دکتر واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیرمقدم به این دانشجو، همکاری‌های بین‌المللی با دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان خارج از کشور را عاملی جهت ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه دانست.
  
گفتنی است هزینه‌های مرتبط به حضور او در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از طریق بورسیه اهدا شده از دانشگاه آلبورگ پرداخت می‌شود.







انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی

سیدابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز - سه‌شنبه - به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند