Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت غله‌ منطقه دو کشور گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید برنج پرمحصول شیرودی و ندا در استان مازندران توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید ارقام برنج پرمحصول شیرودی و ندا در استان مازندران توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از روز چهارشنبه 13 دی‌ماه سال‌جاری، این شرکت آماده تحویل گرفتن برنج پرمحصول تولید سال زراعی جاری و عاری از آفت زنده از کشاورزان مازندران است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: برنج پرمحصول شیرودی بر اساس 8 درصد شکستگی از قرار هر کیلو 54 هزار و 500 ریال و برنج‌های ندا و نعمت 48 هزار و 500 ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری خواهد شد.

جعفری تأکید کرد: برنج‌های تحویلی کشاورزان تا 15 درصد شکستگی قابل‌قبول است و بیشتر از 8 درصد شکستگی بر اساس جدول ارائه شده از قیمت کسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو از تحویل محموله‌های اختلاط ارقام و برنج‌های خارجی جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو خاطرنشان کرد: خرید برنج پرمحصول در دو مرکز ملکی شرکت غله، سیلوی شهید میرزاپور نکا و انبار بابل (انبار قندوشکر سابق) واقع در جاده گنج افروز آغاز می‌شود و کشاورزان استان با در دست داشتن معرفی‌نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی که شامل اطلاعاتی از قبیل مقدار تولید، رقم و میزان سطح زیر کشت است به این مراکز مراجعه کنند.

جعفری متذکر شد: پرداخت وجه صرفاً به حساب کشاورزان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی واریز می‌شود و خرید از دلالان و واسطه‌های بخش کشاورزی صورت نخواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در پایان اذعان کرد: انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو تا 15 بهمن‌ماه سال‌جاری آماده تحویل گرفتن برنج از کشاورزان مازندرانی هستند.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن انواع کود‌های کشاورزی ازته، فسفاته، پتاسه طی سال گذشته در استان خبر داد.

وی ادامه داد: از این میزان کود ۱۱۷ هزار و ۳۰۰ تن آن از طریق شبکه توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران شامل ۲۸۰ کارگزار بخش خصوصی، تعاونی‌های روستایی، تعاونی‌های تولید کشاورزی، شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی بخش کشاورزی و شرکت‌های توسعه کشت دانه‌های روغنی در سطح ۲۲ شهرستان استان و براساس سهمیه هر شهرستان و با صدور حواله الکترونیک صادره از مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان در بین کشاورزان استان توزیع شد و مابقی در دست توزیع است.

دیگر خبرها

  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • بازدید بیش از ۱ میلیون گردشگر از جاذبه‌های طبیعی مازندران
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک چه زمانی آغاز می‌شود؟