Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: بر اثر نشت گاز سمی منواکسیدکربن در گلپایگان ۵ نفر از اعضای یک خانواده در گلپایگان مسموم و راهی بیمارستان شدند.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از وقوع حادثه گاز گرفتگی در گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: عصر ورز گذشته این حادثه ساعت ۱۶ و ۵۶ دقیقه در اثر وجود اشکال در دودکش بخاری در منزل مسکونی اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام و امدادخواهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: بلافاصله واحدهای امدادهای اورژانس پیش بیمارستانی به محل این حادثه گاز گرفتگی اعزام شدند. سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به آمار گاز گرفتگی های سال جاری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا اکنون نزدیک به ۱۳۰ نفر در استان اصفهان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن  دچار مسمومیت شدند که بیش از ۱۰ نفر جان خود را در اثر نشست گاز سمی از دست دادند. وی با تاکید به پنح نفر مصدوم این حادثه گفت: در این سانحه گاز گرفتگی پنج نفر شامل سه کودک، یک مرد و یک زن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل حادثه به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین گلپایگان انتقال پیدا کردند. عابدی عنوان کرد: تولید گاز منواکسید کربن در محیط های در بسته و بدون اکسیژن رخ می دهد که وقوع این حادثه به دلیل وجود اشکال در دودکش بخاری در منزل مسکونی و نشت گاز سمی اتفاق افتاد. گفتنی است شهرستان گلپایگان برخوردار از دو پایگاه، یک اتاق فرمان و ۱۶ نفر پرسنل است و در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در فارسان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت ۵ نفر، بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • حادثه رانندگی در فارسان