Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، علیرضا قیطاسی از پیشنهاد ارائه شده توسط رؤسای شورای هماهنگی بانک ها و شورای عالی کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی درباره اختصاص یک جلسه شورای پول و اعتبار به موضوعات مرتبط با حادثه زلزله (کرمانشاه، کرمان، ملارد، شیراز) خبر داد.

او با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در شورای هماهنگی بانک ها و کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و همچنین جلسات کمیته منتخب، گفت: در نهایت پیشنهاد شد در جهت همراستایی بیشتر شبکه بانکی در خصوص موضوعات مرتبط با حادثه دیدگان یک جلسه شورای پول و اعتبار به امر رسیدگی به پیشنهادات مشترک شورای هماهنگی بانک های دولتی و کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی عملکرد بانکهای عامل، ۷ بانک (ملی، صادرات، سپه، تجارت، ملت، کشاورزی و مسکن) را پیرامون اعطای تسهیلات به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حدود ۹ هزار و ۶۸۲ مورد به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی و تاکنون حدود ۵هزار نفر از تسهیلات مورد نظر استفاده کرده اند.

او درخصوص امهال تسهیلات نیز اظهارداشت: از تاریخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ (تاریخ وقوع زلزله) تمامی عملیات پیگیری مطالبات متوقف و از طریق رسانه­ های جمعی نیز به همه مردم مناطق زلزله زده اعلام شده که تمامی تسهیلات آنها با تأیید ستاد بحران مشمول امهال شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی افزود: از نظر شبکه بانکی تسهیلات همه افراد امهال شده تلقی شده و هیچگونه اقدامی در جهت وصول مطالبات صورت نگرفته است.

401

پژوهشکده پولی و بانکی تسهیلات شورای پول و اعتبار بانک موسسات اعتباری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی