Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:11:35 GMT

راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشات

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۳۱۰۱

راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشات

مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اصفهان آغاز شد.

به گزارش مشرق، انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و در محکومیت فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کارگر و کارمند، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و.. یک صدا فریاد "مرگ بر فتنه‌گر" و "مرگ بر منافق" سر می‌دهند.

مردم بصیر و ولایی اصفهان با حضو پرشور و وحدت‌آفرین خود در این راهپیمایی یک بار دیگر ثابت کردند که به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نداده و فرصتی برای سوء استفاده‌گری آمریکا و اسرائیل و اذناب آنها نخواهند داد.

راهپیمایان اصفهانی در صفوف مستحکم و با مشت‌های گره کرده خود فریاد حمایت از ولایت‌فقیه را سر داده و خواستار حل شدن مشکلات معیشتی مردم با روحیه جهادی مسئولان و نه با اردوکشی خیابانی معترضان دست نشانده خارجی هستند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی مردم اصفهان در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • کرمانشاهیان در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات موفق وعده صادق سپاه
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت