Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: کارشناسان اداره ساماندهی این معاونت از کیوسک های مطبوعاتی واقع در محدوده نواحی سه گانه منطقه۲۱ بازدید کرده و متصدیان را ملزم به رفع موانع فیزیکی، جمع آوری ملحقات و شستشوی سایبان ها با تاکید بر حفظ نظم و آراستگی هرچه بیشتر کیوسک های مطبوعاتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ضمن بازدید از کیوسک‌های سطح منطقه۲۱، کیوسک‌های مطبوعاتی غیر مجاز پلمب خواهند شد، افزود: کیوسک‌های مطبوعاتی، باید به هویت اصلی‌شان بازگردند، تنها محل ارائه روزنامه مطبوعاتی باشند و اگر ممنوعیت فروش دخانیات و تنقلات در کیوسک‌های مطبوعاتی لحاظ نشود، قطعا برخورد قانونی لازم طبق ضوابط موجود در این خصوص از سوی اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ انجام خواهد شد.

زابلی هدف از انجام نظارت بر واحدهای صنفی را رعایت حقوق و حفظ رفاه شهروندان منطقه۲۱ عنوان و خاطرنشان کرد: هر صنف و شغلی که در سطح معابر عمومی ورودی غربی پایتخت برای شهروندان ایجاد مزاحمت کند با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی بی عقلی کند، برخورد جدی‌تری از ایران خواهد دید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یقیناً رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به ایران را نخواهد داشت اما اگر این رژیم باز نفهمی کند و مثل حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اقدامی علیه ما داشته باشد بی عقلی خود را نشان خواهد داد که قطعاً با آن برخورد جدی تری انجام خواهد شد.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملیات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران و حملات موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی، یاد شهیدان تهرانی مقدم، سردار قاسم سلیمانی و سردار علی زاهدی و دیگر شهدای جبهه مقاومت و غزه را گرامی داشت و اظهار کرد: سپاه پاسداران در عملیات شب گذشته کاری کرد تا این جرثومه فساد توان جبهه مقاومت را ببیند و بداند که اگر بخواهد خلاف قوانین و عرف بین‌الملل رفتار کند جلوی او ایستاده‌ایم و اجازه این کار را به او نخواهیم داد.

وی افزود: مقامات جمهوری اسلامی ایران بر اساس سیاست‌های کلان نظام تصمیم به انجام چنین اقدامی گرفتند و بعد از بررسی اطلاعات دقیق نقاط مورد نظر خود را با تعداد قابل توجهی پهپاد و موشک هدف قرار دادند و همان پایگاه‌های هوایی که از آنجا به کنسولگری ما موشک ارسال شده بود مورد هدف قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی میزان خسارت‌های وارده به این مراکز تاکید کرد: باید منتظر بود تا نتایج این حمله مشخص شود اما به هر روی بیرون بیاید ضربه سنگینی به مقرهای مهم رژیم اشغالگر قدس وارد شده است.

وی در خصوص هر گونه واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی ابراز کرد: یقیناً رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به ایران را نخواهد داشت اما اگر این رژیم باز نفهمی کند و مثل حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اقدامی علیه ما داشته باشد بی عقلی خود را نشان خواهد داد که قطعاً با آن برخورد جدی تری انجام خواهد شد.

کد خبر 744314

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • بازنگری در طرح گسترش شبکه بهداشت کشور
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد
  • تصاویر اسرائیل از برخورد موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • گلایه شهرداری بیرجند از نبود همکاری برای ساماندهی دستفروشان
  • رژیم صهیونیستی بی عقلی کند، برخورد جدی‌تری از ایران خواهد دید
  • تصاویر طرح برخورد با بی‌حجابی