Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر جوان که در دام سیاه راننده مست افتاده بود، با اطلاع بموقع ماموران راهور، پس از تعقیب و گریز 10 کیلومتری نجات یافت تا راننده به حکم 15 سال حبس و شلاق محکوم شود.

8 شهریور 95، یک دستگاه پراید سفید با سرعت بیش از 160 کیلومتر در ساعت از مقابل خودروی پلیس Police راهور مستقر در حسن‌آباد عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران بسرعت عملیات متوقف کردن پراید را آغاز کردند و چند بار دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به این اخطارها به حرکت خود ادامه داد.

با نزدیک شدن خودروی پلیس به پراید، مشخص شد دختری جوان در صندلی عقب نشسته است که با کوبیدن مشت به شیشه‌ها، درخواست کمک دارد. پس از تعقیب و گریز 10 کیلومتری، راننده متخلف لحظه‌ای در کنار جاده توقف کرد و دختر جوان را پایین انداخت.

ماموران نیز به دو گروه تقسیم شدند و تعدادی از آنها دختر جوان به نام لادن را به محلی امن منتقل کردند و گروه دیگر هم با اجرای عملیات مهار، راننده را که به دلیل شرب خمر، شرایط طبیعی نداشت، دستگیر کردند.

با شکایت لادن، کیفرخواست پرونده با اتهام شرب خمر و آدم‌ ربایی صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

لادن در جلسه دادگاه گفت: «امروز از محل کارم در حسن‌آباد بیرون آمدم و می‌خواستم به خانه‌مان در شهرری بروم که متهم با پراید جلوی پایم توقف کرد. فکر کردم مسافرکش است برای همین سوار شدم، اما در مسیر حرف‌های نادرستی زد و متوجه نیت شومش شدم. می‌خواستم پیاده شوم، اما او درها را قفل کرد و هرچه با مشت به شیشه زدم هم فایده‌ای نداشت. راننده با سرعت سرسام‌آوری حرکت می‌کرد که ناگهان ماموران راهور ما را دیدند و عملیات تعقیب و گریز را آغاز کردند. پس از چند دقیقه، راننده مرا در مقابل شهرک صنعتی از ماشین پایین انداخت و متواری شد.»

سپس متهم 25 ساله در جایگاه ایستاد و گفت: «من آن روز به خاطر مصرف مشروب، حالت طبیعی نداشتم و متوجه دستور ایست پلیس نشدم. هیچ نیت شومی هم نداشتم و فقط با سرعت حرکت می‌کردم.»

در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم Crime آدم‌ ربایی به 15 سال حبس و به جرم شرب خمر به 80 ضربه شلاق Whip محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تائید شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی در در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید از محل متواری شده است، افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر 6095142

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس