Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفتگویی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران امروز پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ دی صاف تا قسمتی ابری و همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: هوای مازندران در شب شنبه ابری بتدریج از سمت غرب استان با بارندگی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی استان مازندران از روز یکشنبه ۱۷ دی با بارندگی، کاهش دما، وزش باد و در مناطق کوهستانی با ارتفاع بیش از ۲ هزار متر مه آلود گاهی با بارش برف پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود:مجموع بارش گزارش شده از ایستگاههای باران سنجی هواشناسی مازندران از روز سه شنبه تا روز چهارشنبه بیشترین میزان بارندگی از کلوده محمودآباد به میزان ۷۰ میلی متر گزارش شده است.

وی گفت: بیشترین ارتفاع بارش برف از آلاشت ۱۶ ،کیاسر ۱۲ سانتیمتر، شورآب سوادکوه و بطاهرکلا گلوگاه ۱۰ سانتی متر در این مدت گزارش شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر وقت دیشب تاکنون ایشتگاه بارندگی دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

لطفی افزود: علی آباد زارعین با ۱۵ میلیمتر، خور ۱۴ میلی متر، خوسف ۱۳ میلی متر،,فریز ۱۰ میلی متر، حسین آباد ۹ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: ایستگاه خوسف در بین مراکز شهرستان‌ها بیشترین بارش رابا حدود ۱۳ میلی متر ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی افزود: همچنین  ایستگاه های بیرجند با ۸ میلی متر، نهبندان  ۵ میلی متر، اسدیه، سرایان، سربیشه و فردوس حدود یک میلی متر و قائنات کمتر از یک میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی افزود: انتظار داریم تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت این توده هوای ناپایدار گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.


دیگر خبرها

  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها