Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین غبارروبی آستان مقدس یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس در سال 96 با حضور امام جمعه شهرستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان و کارکنان پادگان ارتش سرلشکر شهید اسدالله پور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، اولین غبارروبی آستان مقدس یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس در سال 96 با حضور امام جمعه شهرستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان و کارکنان پادگان ارتش سرلشکر شهید اسدالله پور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غبارروبی با برنامه تلاوت قرآن و خیرمقدم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس همراه بود، با حضور خادمین افتخاری امامزاده جلوه دیگری به خود پیدا کرد.

انتهای پیام/اانتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه

حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مبارک ۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان کرمانشاه از ۲۷ اسفند گفت : تمامی امکانات فرهنگی امامزادگان و بقاع متبرکه را برای استقبال از زائران بقاع متبرکه در ایام نوروز در استان آماده کرده ایم.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه همواره پناهگاه امن مردم بوده‌اند، گفت: بقاع متبرکه لحظه تحویل سال یکی از شلوغ‌ترین محل‌ها هستند، لذا تلاش شده بقاع متبرکه شاخص استان برای مراسم تحویل سال نو برنامه داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه در استان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم تحویل سال در شهر کرمانشاه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) طاق‌بستان وچاه صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد. این مراسم در شهرستان‌ها نیز در امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقروکلیایی، امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده مهدی (عج) شهرستان هرسین و بقعه احمد بن اسحق شهرستان سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه محل اجرای طرح آرامش بهاری، افزود: در این خیمه‌های معرفت خدمات مختلف در حوزه مشاوره خانواده، مشاوره وقف و ... به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، ضمن اینکه غرفه‌های حجاب و عفاف، کودک و ... نیز در این بقاع متبرکه فعال شده‌اند.

میرزایی اشاره‌ای به اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان داشت و گفت: قریب به ۱۵۰ زائرسرا و سوئیت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان وجود دارد که همگی آنها در ایام نوروز آمادگی اسکان مسافران نوروزی را دارند.

وی گفت: طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان ادامه پیدا خواهد کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سال تحویل در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد
  • امکانِ اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان
  • برگزاری مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه
  • مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • درآمد ۱۲ میلیارد تومانی اوقاف مازندران از ۵۳ باغ موقوفی
  • آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان گردشگران نوروزی
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه
  • حدود هزار امامزاده میزبان محفل قرآنی