Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: نان سنتی تافتون زنجان رتبه نخست سنجش کیفیت این نان را در بین 31 استان کشور طی آبان ماه به نام خود ثبت کرد.

محمد ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سنجش کیفیت انواع نان های مورد مصرف توسط مرکز پژوهش های شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی ایران هر 2 ماه یک بار انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: طی آبان امسال، زنجان با 100 نمره کامل رتبه نخست کیفیت نان تافتون را در بین دیگر استان های کشور بدست آورد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با بیان اینکه سنگک، بربری، تافتون و لواش نان های سنتی به شمار می رود، گفت: مصرف کنندگان این ماده غذایی انتظار افزایش کیفیت دارند که باید با برنامه ریزی و مدیریت مطلوب پاسخگوی نیاز آنها بود.
ایزدی اظهارکرد: کل نمونه های نان مورد ارزیابی در آبان 731 عدد شامل 89 نمونه نان سنگک، 210 نمونه نان بربری، 205 نمونه تافتون و 227 نمونه نان لواش بود.
وی ادامه داد: مقایسه نمره کیفیت نان در واحدهای نانوایی نشان داد دامنه میانگین نمره کیفیت نان سنگک، بربری، تافتون و لواش 80 تا 85 از 100 نمره بود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: مقایسه میانگین نمره کیفیت انواع نان در واحدهای نانوایی طی مهر و آبان امسال نشان می دهد کیفیت نان از روند به نسبت ثابتی برخوردار بوده است
ایزدی افزود: بر اساس استاندارد شماره 2628 نانهای سنتی، شکل نان، ویژگی های سطح رویی و زیرین، رنگ، بافت، قابلیت جویدن، عطر و بو و طعم از موارد مورد بررسی در کیفیت نان است.
وی ادامه داد: موارد غیرقابل پذیرش بر اساس استاندارد 2628 مواد خارجی، جوش شیرین و کپک زدگی است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: با سنجش کیفیت بستر رقابت برای توسعه و افزایش کیفیت این ماده غذایی پر مصرف و با اهمیت در سبد غذایی خانوارها فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 612 واحد نانوایی فعال دارد که از این تعداد 362 واحد لواش، 161 واحد بربری، 88 واحد سنگک و یک واحد تافتون است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا