Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت با همراهی علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت در دیدار با محسن یوسف‌پور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان درباره وضعیت پارک لاکان، پارک جنگلی و لندفیل سراوان وفرصت های ایجاد جاذبه گردشگری و برندسازی به گفت و گو پرداخت.شهردار رشت در این دیدار اظهار کرد: به دنبال این هستیم از باغ ۴۵۰ هکتاری لاکان با ورود سرمایه گذاران بهره برداری کنیم تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد ایجاد جاذبه هایی مثل باغ پرندگان در باغ ۴۵۰ هکتاری لاکان از سوی شهردار رشت

 نصرتی تصریح کرد: باغ ۴۵۰ هکتاری لاکان این ظرفیت را دارد به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود و می توان در آنجا جاذبه هایی نظیر باغ پرندگان نیز ایجاد کرد.

شهردار رشت با اشاره به اینکه اجرای بسیاری از طرح ها جنبه درآمدزایی ندارد مطرح کرد: به طور مثال ایجاد پارک در سطح شهر، نه تنها موجب درآمد زایی نمی شود بلکه هزینه زیادی نیز تولید می کند ولی جنبه رفاهی برای شهروندان دارد.

تعریف برند برای پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان

وی تاکید کرد: باید ابتدا یک برند برای باغ ۴۵۰ هکتاری لاکان تعریف کنیم تا بتواند گردشگران را به آنجا جذب کند و همچنین باید جاذبه های گردشگری در آن ایجاد کنیم.

پیشنهاد ایجاد باغ وحش در پارک جنگلی سراوان از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان

محسن یوسف پور، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، نیز در این دیدار اظهار داشت: پارک جنگلی سراوان یک استعداد بزرگ برای جذب گردشگران است و می توان در آن باغ وحش نیز ایجاد کرد.

اتصال پارک های سراوان و لاکان و موزه میراث روستایی

وی افزود: می توان پارک جنگلی سراوان، پارک لاکان و موزه میراث روستایی را به هم متصل کرد و منجر به ورود آسان گردشگران به این جاذبه های گردشگری شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان درباره سراوان اظهار کرد: مشکل سراوان تنها مربوط به مشکل اهالی این منظقه نیست و اگر مشکل سروان حل شود مشکل استان گیلان حل شده است و همه نهادها باید برای این مشکل تلاش کنند.

بازدید از سراوان

در پایان نشست شهردار رشت به اتفاق مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان و معاونان این اداره کل از پارک جنگلی سراوان و لندفیل آن بازدید کردند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه توسعه و‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راپاسداری از ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم دانست .

 فرماندار خوی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.

علی نژاد افزود:هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا و هماهنگ سازی هرچه بیشتر در این راستا مورد تاکید است.

 فرماندار خوی اضافه کرد :تدابیر لازم برای برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا اتخاذ شود و بهره مندی از ظرفیت های هنری برای انتقال پیام شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تامین زمین مناسب برای راه اندازی و احداث موزه هشت سال دفاع مقدس در خوی تاکید کرد و افزود:

راه اندازی این می تواند در تبیین نقش شهرستان و رزمندگان اسلام شهر ستان خوی در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی در فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان
  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند