Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@03:06:13 GMT

شهرداری سرعین به مراجع قضایی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۴۹۶۷

شهرداری سرعین به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش ایسکانیوز، محمد خداپرست صبح پنج‌شنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: محل فعلی دفن زباله در شهر سرعین فاقد مجوزهای زیست‌محیطی بوده و زباله‌های شهری بصورت کاملاً غیراصولی و غیرفنی از سوی شهرداری سرعین در محل تلنبار می‌شود.

وی افزود: عدم مدیریت صحیح زباله در این محل باعث انتشار بوی نامطبوع شده و دود حاصل از اشتعال آن نیز آلودگی هوا را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان متذکر شد: عدم حصارکشی اطراف محل و عدم پوشش دهی مناسب و روزانه زباله با خاک، باعث انتشار و پراکنده شدن زباله‌های نایلونی و پلاستیکی با کوچک‌ترین وزش باد در سطح وسیعی از منطقه شده و منظره نامطبوعی را در اطراف شهر توریستی سرعین ایجاد کرده است.

خداپرست ادامه داد: به رغم پیگیری‌های مستمر و مکاتبات متعدد از سوی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان و نمایندگی حفاظت محیط‌زیست شهرستان سرعین و مصوبات کارگروه استانی و شهرستانی مدیریت پسماند، متأسفانه تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در جهت ساماندهی و رفع آلودگی در این محل مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی ادارات کل حفاظت محیط‌زیست استان‌ها در قبال مسئله پسماند، از معرفی شهرداری سرعین به مراجع قضایی به دلیل ایجاد آلودگی در محل دفن زباله و تهدید علیه بهداشت عمومی خبر داد.

901

محمد خداپرست اردبیل محیط‌زیست سرعین شهرداری مراجع قضایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا حسین زاده بابایی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ساختمانی به مساحت ۵۰ مترمربع را که در منطقه حفاظت شده‌ی سیاهمزگی شهرستان شفت ساخته شده بود با همراهی کارشناسان منابع طبیعی و نیروی انتظامی و حکم قضایی تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد. 

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: مردم در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه تخلف محیط زیستی و یا تصرفات غیرمجاز در مناطق حفاظت شده ، موارد را به ادارات حفاظت محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • مشکلات آلودگی آب سرخون به نفت هنوز وجود دارد
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟