Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم «مشهد»، «بیرجند»، «اردبیل»، «اصفهان»، «شیراز» و «یاسوج» امروز با حضور عظیم خود در محکومیت آشوب‌گری‌های اخیر راهپیمایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از قیام مردم در «ایلام»، «اراک»، «اهواز»، «خرم‌آباد»،«گرگان»، «کرمانشاه»، «آبادان»، «بوشهر»، «قم»، «خرم آباد»، «مراغه»، «دزفول»، «زابل»، «خمینی شهر»، «خراسان جنوبی»، «قم»، «کرج»، «بندرعباس»، «همدان» و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مردم «مشهد»، «بیرجند»، «اردبیل»، «اصفهان»، «شیراز» و «یاسوج» نیز امروز با حضور عظیم خود در محکومیت آشوب‌گری‌های اخیر راهپیمایی کردند.

 

راهپیمایی روز پنج‌شنبه مردم اصفهان علیه آشوبگران

بخشی از شعار های امروز مردم در قیام عظیم عبارت است از: «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «نه سازش، نه تسلیم؛ نبرد با آمریکا»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر فتنه گر»، «جانم فدای اسلام»، «جانم فدای قرآن» و ...

 

راهپیمایی روز پنج‌شنبه مردم مشهد علیه آشوبگران

روز گذشته - چهارشنبه سیزدهم دیماه - نیز شهرهای ایران اسلامی شاهد تجمع و راه‌پیمایی خیل عظیمی از مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در محکومیت آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر بود.

مردم شهرهای «ایلام»، «اراک»، «اهواز»، «خرم‌آباد»،«گرگان»، «کرمانشاه»، «آبادان»، «بوشهر»، «قم»، «خرم آباد»، «مراغه»، «دزفول»، «زابل»، «خمینی شهر»، «خراسان جنوبی»، «قم»، «کرج»، «بندرعباس»، «همدان» و دیگر شهرها راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند.

تصاویر راهپیمایی روز گذشته گواه حضو صدها هزار نفری مردم است. شعارهای غالب این تظاهرات عبارت است از «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر منافق و فتنه‌گر و آشوبگر»، «ملت ما، بصیر است».

مردم ایران اسلامی روز گذشته با حضور پرشکوه در شهرهای مختلف بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب بیعت کردند و نفرت عمیق خود را از عناصر آشوبگر و محرکان خارجی‌شان، اعلام داشتند.

ضمنا راهپیمایان، هنجارشکنی معدود معاندان اغتشاشگر و حمایت رئیس‌جمهور سبک‌مغز آمریکا از این آشوبگران را محکوم کردند. 

نکته حضور باشکوه مردم در شهرهای مختلف ایران اسلامی، غیرجناحی بودن آن است به طوری که صرفا تصاویر حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلابی و نوشته های با مضمون حمایت از نظام و انقلاب بر روی دستان پرمهر مردم حمل می شود.

همچنین پرچم سه رنگ ایران اسلامی زینت بخش تجمع مردم ایران اسلامی است.

تهران فردا می‌خروشد


حجت الاسلام سید محسن محمودی پیشتر در خصوص برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با توجه به حوادث اخیر بیان کرد: بعد از نماز جمعه این هفته تهران و شهرستان‌های استان تهران تظاهرات مردمی به جهت محکومیت جنایاتی که توسط وابستگان استکبار جهانی و مزدوران آن‌ها رخ داد، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مزدوران با اقداماتشان افکار عمومی مردم را جریحه‌دار کردند، بدیهی است که مردم انقلابی ما خشم انقلابی خود در برابر مزدوران استکبار نشان بدهند و از انقلاب و ارزش‌های آن پاسداری کنند و نشان دهند که تا جان در بدن دارند پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: فتنه‌گران از یک مطالبه اجتماعی سو استفاده کردند و اگرچه ما همه می‌دانیم مردم بعضاً مشکلاتی دارند و دغدغه هایشان بحق است ولی در وقاع از این انتقادها مزدوران استکبار جهانی سوء‌استفاده کردند و به تمام مقدسات تعرض کردند.

وی یادآور شد: وقتی حسینیه و پرچم مقدس کشور با نام مبارک الله اکبر را آتش می‌زنند و به سردار سلیمانی که نه تنها افتخار ایران بلکه جهان است، توهین می‌کنند، یعنی هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند و کشتار انسان‌های بی‌گناه و همه خطاها نشانگر این است که این افراد وابسته به ضدانقلاب هستند و خط خود را از بیرون انقلاب می‌گیرند و بهانه‌شان همین دغدغه‌های اجتماعی مردم است.

محمودی اضافه کرد:این هفته بعد از نماز جمعه تهران از مصلی تهران تظاهرات آغاز می‌شود و مردم انقلابی تهران و شهرستان‌های آن در این مراسم حضور پیدا کرده و به دشمنان نشان می‌دهند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت یکصدمین سالگرد فقیه و مجاهد عالیقدر آیت الله العظمی سیدعبدالحسین لاری با حضور پژوهشگران، نخبگان و برخی از مسئولان شهرستان و استان در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این مراسم اظهار کرد: وظیفه این واحد دانشگاهی، بررسی و تحلیل زوایای پیدا و پنهان زندگی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام بوده تا از این طریق از اسطوره سازی‌های جعلی و غیر بومی و همچنین تهاجم فرهنگی ممانعت شود.

وی، آیت‌الله سیدعبد الحسین لاری را شخصیتی تاریخی خواند و افزود: خدمات متقابل این روحانی مبارز به لارستان و حمایت‌های مردم لارستان از وی باعث شد که نام این فقیه مجاهد در طول یکصد سال گذشته همواره در اوج بوده به برکت انقلاب اسلامی این نام پرآوازه‌تر شود و از سوی دیگر نام لار نیز در بین شهر‌های کشور بدرخشد.

حکومت آیت‌الله لاری الگویی برای تشکیل حکومت اسلامی

حجت الاسلام سیدمختار موسوی خرم امام جمعه شهرستان لارستان نیز به ابعاد تاریخی زندگی این مبارز نستوه پرداخت، حکومت وی را نخستین نمونه حکومت اسلامی در منطقه با ویژگی‌های برجسته تاریخ ساز معرفی کرد و گفت:‌ این شخصیت وارسته با تلاش‌های منحصر به فرد خود و ایجاد نخستین حکومت اسلامی، الگویی برای تشکیل حکومت اسلامی فراگیر در کشور شد.

جایگاه آیت‌الله لاری در سیره عملی رهبر معظم انقلاب

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های لار، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: اهتمام و توجه ویژه رهبر حکیم انقلاب به سیدعبدالحسین لاری بسیار خاص و مثال زدنی بوده و نشان دهنده جایگاه این سید بزرگوار در سیره عملی رهبر معظم انقلاب است.

علاء‌الدین بروجردی خواستار برگزاری کنگره بین المللی با حضور بزرگان و اندیشمندان کشور‌های مختلف به منظور شناساندن این شخصیت فراملی شد.

نقش آیت‌الله لاری در ارتقای جایگاه شهرستان لار در سیاسی اجتماعی ایران

رئیس مرکز پژوهش‌های استان مقدس شاهچراغ نیز با بیان ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و فردی شخصیت این فقیه مجاهد مطرح کرد: با آمدن این روحانی از نجف اشرف به لار، جایگاه لار در سپر سیاسی اجتماعی ایران ارتقا یافته و لارستان، مرکز کانون توجهات مردم کشور در یکصد سال اخیر شود.

علیرضا بیابان نورد با اشاره به پیوند آیت الله لاری با توده مردم و همچنین نخبگان جامعه توضیح داد: هوش و ذکاوت بالای این مبارز نستوه و حمایت‌های مردم و تجار لارستان از قیام وی باعث شد که سید در انجام اقدامات خود موفق بوده و آثار تاریخی عملی ماندگاری از خود به‌جا بگذارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد