Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:35:06 GMT

ایران بهمن ماه در آکادمی اسپایر دوحه اردو می زند

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۵۰۳۹

ایران بهمن ماه در آکادمی اسپایر دوحه اردو می زند

روزنامه قطری در خبری عجیب از تصمیم فدراسیون فوتبال ایران برای برپایی اردوی آماده سازی در ماه آینده در شهر دوحه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی روزهای گذشته برنامه های مد نظر کارلوس کی روش برای در اختیار داشتن ملی پوشان باشگاه های مختلف لیگ برتری جهت ریکاوری بعد از بازی ها سرو صدای زیادی به راه انداخته، حالا روزنامه قطری الرایه در خبری عجیب تر به احتمال برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی ایران در آکادمی اسپایر شهر دوحه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش روزنامه الرایه آمده است:« تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی جام جهانی 2018 روسیه اردویی را در آکادمی اسپایر شهر دوحه برپا خواهد کرد. این اردوی آماده‌سازی فوریه 2018 میلادی (بهمن ماه 1396) به مدت یک هفته برگزار خواهد شد تا کارلوس کی روش شاگردانش را با امکانات فوق مدرن این آکادمی آماده کند».


الرایه همچنین مدعی شد تیم ملی مراکش اولین حریف ایران در گروه B جام جهانی 2018 روسیه نیز براساس درخواستی که برای استفاده از این آکادمی مدرن به فدراسیون فوتبال قطر ارسال کرده بود برای مدتی نامشخص در آکادمی اسپایر دوحه اردو خواهد زد که زمان دقیق این اردو هنوز مشخص نشده است.

 

این کمپ در طول یکی دو هفته گذشته میزبان اردوی تیم های مطرح باشگاهی در اروپا بود، از جمله پاری سن ژرمن و حالا بایرن مونیخ تا ستاره های سرشناس فوتبال جهان از امکانات آن در تعطیلات زمستانی نهایت بهره را ببرند.

 

با توجه به این که مهدی تاج و علی کفاشیان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش در سفر به دوحه و مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال قطر بازدیدی هم از آکادمی اسپایر داشتند، هیچ بعید نیست خبری که روزنامه الرایه منتشر شده صحت داشته باشد که در این صورت باز هم باید تغییراتی در برنامه بازی های فشرده لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی داشته باشیم.

تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد