Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستــــان، مدیرکل ورزش و جوانان کُردستان، گفت: اتحاد کامیاران در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور دیروز خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر شهرداری اردبیل را از پیش رو برداشت.
حامد جولایی افزود: در گروه مرکز، تیم اتحاد کامیاران در هفته دوم این مسابقات میهمان شهرداری اردبیل بود و توانست با گل سیوان رحیم پور بازیکن با تجربه کُردستان یک بر صفر این تیم شکست دهد و به دومین پیروزی خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این مرحله از مسابقات ۳۰ تیم در سه گروه شمال، مرکز و جنوب به صورت دوره‌ای در دو مرحله رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
اتحاد کامیاران در گروه مرکز با تیم‌های شهرداری اراک، شهرداری اردبیل، سولدوز نقده، مقاومت تهران، کیان تهران، شهدای رزکان کرج، آریا مینو خرمدره زنجان، دالاهو کرمانشاه و پردیس خرم آباد هم گروه است.
نماینده کردستان، ۱۹ دی در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم شهدای رزکان کرج خواهد بود.
مسعود مرادی، سرپرست، حمیدرضا امامی، سرمربی، فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیانی به عنوان مربی، نماینده کُردستان را در این رقابت‌ها هدایت و همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر بالسینی افزود: از دی ماه ۱۴۰۲ که عرضه شمش طلای صادرکنندگانی که بابت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کشور کرده بودند در مرکز مبادله آغاز شد تاکنون نزدیک به ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: عرضه شمش‌ها در مرکز مبادله در یک مسیر دقیق، روشن، شفاف و در یک فرآیند قیمت گذاری مبتنی بر عرضه و تقاضا صورت گرفته و بلافاصله منابع ریالی صادرکنندگان هم به حساب آن‌ها واریز شده است که این موضوع سبب رضایت صادرکنندگان و از سوی دیگر متقاضیان شمش طلا که رسته‌ها و صنوف عمده تولیدکنندگان مصنوعات در کشور هستند شده است چرا که دسترسی این گروه به منابع شمش طلا افزایش پیدا کرده است.

بالسینی اظهار کرد: حالا این امکان با موافقت بانک مرکزی به وجود آمده است که از این به بعد تولیدکنندگان شمش طلا در داخل کشور هم این فرصت را داشته باشند که شمش طلای خود را در مرکز مبادله عرضه کنند. همانطور که می‌دانید تولید داخلی شمش طلا داریم و این تولید داخلی در کنار شمش طلای وارداتی که در قالب رفع تعهد ارزی است می‌تواند به تقویت بخش عرضه شمش در اقتصاد کشور کمک کند و نهایتا این مسئله هم سبب خواهد شد مصرف کنندگان نهایی دسترسی خوبی به شمش طلا داشته باشند.

وی بیان کرد: دومین دسترسی که اکنون داده شده این است که سایر واردکنندگان که شمش طلا وارد می‌کنند ولی رفع تعهد ارزی بر گردن آنها نیست هم می‌توانند شمش طلای وارداتی خود را در مرکز مبادله عرضه کنند. بنابر این سه گروه عمده عرضه کننده در مرکز مبادله خواهیم داشت.

جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله | زمان و مبلغ ضمانت

او گفت: به عبارتی سه گروه عرضه کننده شمش طلا در مرکز مبادله شامل واردکنندگان شمش طلا که بابت رفع تعهد ارزی خود شمش وارد می‌کنند، دومین گروه تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سومین گروه هم واردکنندگان شمش طلا که رفع تعهد ارزی ندارند هستند با توجه به مکانیزم شفاف حراج‌ها و کشف نرخ مبتنی بر عرضه و تقاضا شرایطی به وجود آمده که استقبال خوبی برای عرضه و حراج شمش در مرکز مبادله صورت گرفته است که در نهایت این مسئله به نفع مجموعه فعالان صنف طلا و از سوی دیگر تولیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 849244 برچسب‌ها بانک مرکزی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • گروه حنظله دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد