Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر ولدان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه استان قم با آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقش این مرجع تقلید در انقلاب اسلامی اظهار کرد: قیام 19 دی مردم شهر قم در سال 1356 برای دفاع از امام خمینی(ره) از دفتر آیت‌الله نوری همدانی آغاز شد و این حرکت تا پیروزی انقلاب اسلامی تداوم پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آیت‌الله نوری همدانی از پیش از انقلاب اسلامی تاکنون همواره از امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و در این عرصه پیش قدم بود.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم افزود: در فتنه سال 88 شاهد مواضع انقلابی آیت‌الله نوری همدانی بودیم که این مواضع مایه مباهات حوزه‌های علمیه است و مواضع انقلابی آیت‌الله نوری همدانی از جمله ویژگی‌های برجسته این مرجع تقلید است.

ولدان با اشاره به نقش آیت‌الله نوری همدانی در نابودی فتنه 88 اظهار کرد: این مرجع تقلید در ایام فتنه 88 رهبر معظم انقلاب را کوثر خواند، یکی از مهم ترین اتفاقات برای نابودی فتنه 88، مشخص کردن خط فتنه توسط آیت‌الله نوری همدانی بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله نوری همدانی در دوران مختلف مواضع انقلابی و اصولی داشت و مقام معظم رهبری همواره از آیت‌الله نوری همدانی به عنوان یک مرجع زمان شناس و بصیر یاد کردند.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم افزود: ائمه جمعه سراسر کشور در 14 دی سال 1394 با مقام معظم رهبری دیدار کردند و سخنان مهمی توسط ایشان در آن روز ایراد شد و سخنان رهبر معظم انقلاب در روز 14 دی سال 1394 نقشه راه ستاد نماز جمعه است.

ولدان با اشاره به ویژگی‌های ستاد نماز جمعه استان قم اظهار کرد: این ستاد پایگاه بصیرت و تقوا است و ستاد نماز جمعه در مسیر دستیابی به هدف‌های بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی کرده است و در این مسیر گام بر می‌دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات ستاد نماز جمعه استان قم فعالیت‌های فرهنگی برای بصیرت افزایی است، این ستاد برای مقابله با هجمه‌های دشمن در عرصه فرهنگی و جنگ نرم به مردم اطلاع رسانی عمومی می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود