Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت سه تن از عوامل ایجاد آتش سوزی در پرونده‌های مختومه امحایی شورای حل اختلاف کرج خبر داد. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ استانها البرز نظرات

حاجی‌رضا شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد آخرین وضعیت دستگیری عوامل اغتشاشگر و تحریک‌کنندگان مردم به تجمعات غیر قانونی در کرج اظهار داشت: سه نفر از عوامل موثر در ایجاد آتش‌سوزی در پرونده‌های امحایی شورای حل اختلاف بعد از شناسایی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سه نفر در حال حاضر در بازداشت هستند، افزود: این افراد پرونده‌های مختومه و امحایی شورای حل اختلاف کرج را به آتش کشیده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه پرونده این افراد در حال بررسی و تحقیقات است، بیان کرد: عوامل آتش‌زننده یک دستگاه اتوبوس شهری هم بازاشت شدند و پرونده این افراد نیز در حال بررسی است.

شاکرمی در مورد وضعیت کنونی در شهرستان کرج گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان عادی است.

انتهای پیام

R41451/P1377/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر

دادستان بهشهر با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضایی با متعدیان حریم جنگل گفت: قاچاقچی چوب و یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر بازداشت شد و سایر مجرمین تحت تعقیب هستند.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر به نقل از پایگاه خبری دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

دادستان بهشهر با بیان اینکه طی چند روز گذشته قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع 70 اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام کرده بودند، افزود: با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

کیانی تصریح کرد: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمام عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا