Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:39:41 GMT

آخرین خبرها از افسانه هزارپایان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۶۵۰۳

آخرین خبرها از افسانه هزارپایان

رکنا: تیم تولید سریال افسانه هزار پایان پس از ثبت صحنه‌های داخلی در شهرک غزالی، به سراغ ضبط صحنه‌های خارجی رفتند و با تصویربرداری در لوکیشن کهن شهر که بخشی از داستان اصلی قصه در آن اتفاق می‌افتد، کار تولید را به نیمه رساندند.

در تازه‌ترین خبر، در ادامه تصویربرداری بازیگران جدیدی به مجموعه اضافه می‌شوند که قرار است از هفته آینده بازی خود را آغاز ‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسانه هزار پایان یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی است که شهاب عباسی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. این سریال قرار است در ۵۲ قسمت به تولید برسد و از شبکه نسیم روی آنتن برود.

سریال افسانه هزارپایان داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند ...

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، بیوک میرزایی، عزت‌الله رمضانی‌ فر، تورج نصر، ابراهیم شفیعی، کیمیا گیلانی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی، سالار کریمخانی، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، فرشته ترابی، آناهیتا خسروی اشاره کرد.

از عوامل دیگر این سریال می‌توان به تهیه کننده و کارگردان: شهاب عباسی، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: حامدحسینی، آهنگساز: حامد تهرانی، جلوه‌های ویژه: امیرسحرخیز ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فواد چاومه، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی، مدیر تولید: علی محمودی، مدیرتدارکات: بابک پیرهادی و مدیرروابط عمومی : آیدین نادری اشاره کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال