Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فعلی دلیجان از ۳۰ آذر ماه با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری محلات معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان، با شروع به کار دولت دوازدهم روند تغییر استانداران نیز آغاز شد و در مهرماه امسال بود که سید علی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی معرفی شد.

بعد از انتصاب آقازاده به عنوان استاندار مرکزی گمانه زنی‌ها برای تغییر فرمانداران در محافل سیاسی داغ شد تا اینکه انتصاب زینی‌وند فرماندار محلات در ۲۷ آذرماه به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد، چراغ اولین تغییر در فرمانداری‌های استان را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از سه روز از این ماجرا در ۳۰ آذرماه محمد کُردی فرماندار فعلی دلیجان با حفظ سمت، به عنوان سرپرست فرمانداری محلات معارفه شد.

البته هر چند این دو شهرستان در نزدیک هم هستند و یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و هر دو شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند اما به نظر می رسد پیدا کردن فرد مناسبی که بتواند برای مدت کوتاهی سرپرست فرمانداری محلات را برعهده بگیرد برای مسئولان استانی سخت بوده است.

از آنجایی که فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها حضور دارد، انتخاب یک مدیر برای دو شهرستان برنامه ریزی برای رشد و توسعه شهرستان ها و روند خدمت ‌رسانی به مردم دو شهرستان را با مشکل مواجه خواهد کرد و این امر زمینه بروز نارضایتی مردمی نسبت به عملکرد دولت را بالا خواهد برد.

جنس مشکلات و ظرفیت های دو شهرستان دلیجان و محلات متفاوت است

شهرستان دلیجان، با ۵۱ هزار نفر جمعیت به عنوان قطب تولید عایق های رطوبتی، الیاف شیشه ای و پلی استر کشور مطرح است.

وجود اتباع بیگانه در شهرستان دلیجان، قرار داشتن در کریدور شمال به جنوب کشور و مشکلاتی از قبیل کمبود فضای آموزشی، نامناسب بودن برخی از محورهای این شهرستان، تامین نشدن حقابه دلیجان از سد ۱۵ خرداد، غیراستاندارد بودن تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی، پرداخت نشدن سرانه آموزشی-بهداشتی اتباع بیگانه در شهرستان، بی توجهی به دانشگاه پیام نور دلیجان و ... از مهمترین مسائل پیش روی دلیجان است.

در حالی که شهرستان محلات با ۵۰ هزار نفر جمعیت علاوه بر داشتن ظرفیت های خوبی در زمینه سنگ و گل، در سال های اخیر در زمینه ماهی و پرندگان زینتی در کشور صاحب برند شده است.

شبانه روزی نبودن درمانگاه نیمور، مشکلات دهکده گل محلات، عدم حضور مسئولین استانی در شهرستان، مشکلات آبگرم محلات، عدم تخصیص سهم ۱۵ درصد معادن به شهرستان، ایجاد نشدن دانشکده پیرا پزشکی، احداث نشدن اردوگاه کمیته امداد، پروژه های نیمه تمام و... نیز از مهمترین مشکلات موجود در شهرستان است.

البته باید در نظر داشت که بعید است یک مدیر حتی با توانایی مدیریت بسیار بالا بتواند عملکرد خوبی را در مدیریت همزمان بر دو شهرستان با این مقدار تفاوت در ظرفیت ها و مشکلات ارائه دهد. دود این مشکل تنها به چشم مردم دو شهرستان می رود و عرصه را برای سوء استفاده کنندگان وسیع می کند.

انتظار می رفت استاندار مرکزی با اتخاذ تدابیری، فردی دیگر را به عنوان سرپرست یا فرماندار محلات معرفی می کرد تا این شائبه که در استان مرکزی قحط‌الرجال مدیر است بر سر زبان ها نیافتد.

هم اکنون فرماندار دلیجان با حفظ سمت، سرپرستی فرمانداری محلات را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد