Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:39:12 GMT

قلعه‌نویی: در حق تیم ما کم لطفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۶۷۰۸

قلعه‌نویی: در حق تیم ما کم لطفی شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خوشبختانه ذوب‌آهن شرایط ایده‌ال من را تقریبا پیدا کرده است و از این موضوع خوشحالم و آینده ذوب‌آهن را خوب می‌بینم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: در نیم فصل دوم بازی‌ها شرایط خاص خودش را دارد. فردا یکی از بازی‌های سخت‌مان را پیش رو داریم، اما خوشبختانه ذوب‌آهن شرایط ایده‌ال من را تقریبا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این موضوع خوشحالم و آینده ذوب‌آهن را خوب می‌بینم. اگر بازی فردا را ببریم روی روند مدنظر قرار می‌گیریم. اکبر ایمانی تازه به ما اضافه شده و‌ خوشحالیم حدادی فر هم بازی به بازی بهتر می‌شود.

 

وی ادامه داد: بازی قبل بسیار خوب بودیم و میانگین 11 کیلومتر دوندگی داشتیم. درصد پاس‌های صحیح هم بسیار خوب بود و امیدوارم با سه امتیاز بازی فردا شرایط‌مان بهتر شود. در حق تیم ما کم لطفی شد و‌ نیم‌فصل نخست بسیار بدشانس بودیم. مسائلی است که آخر فصل درباره آن‌ها صحبت می‌کنم و اگر بازی فردا را ببریم به طور قطع روند تیم‌مان بهتر خواهد شد. نیم فصل دوم بسیار سخت است و به قول مربیان دروازه‌ها کوچکتر می‌شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره مصدومان و محرومان تیمش برای این دیدار تصریح کرد: ربیع عطایا مصدوم است و باید از تیم پزشکی تشکر کنیم که زحمات زیادی برای بازیکنان می‌کشد.

قلعه‌نویی در واکنش به این پرسش که گفته می‌شود قرارداد اکبر ایمانی با ذوب‌آهن مشکل دارد و ممکن است این تیم به همین دلیل از پنجره نقل‌و‌انتقالات محروم شود، گفت: این مسائل مدیریتی است و امروز به ‌من ‌گفتند که کارت بازی ایمانی صادر شده است. زمانی که کارت بازی بازیکن صادر می‌شود به این معناست مشکلی وجود ندارد. قطعاً سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن حواسش به همه چیز هست.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • قطعی گاز در ارومیه