Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز بار دیگر مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان بیرجند، پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، مرزنشین، عشایر، کسبه و مسئولان و همه و همه آمدند و بار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کردند و شعار "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم" را سر دادند. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مردم بیرجند امروز همزمان با برخی از شهرهای کشور اجتماع عظیم و باشکوهی را بر علیه اغتشاشات اخیر راه‌اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک را می‌دیدی که فارغ از هرگونه کار و مشغله خود را به میدان شهدای شهر بیرجند رسانده بودند تا بار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کنند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مرد، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، روحانیت، جوانان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، فرهنگیان،کسبه و همه و همه را مشاهده می‌کردی که آمده بودند و با شعارهای کوبنده خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان ایران زدند.

مسیر راهپیمایی تا میدان قدس ادامه یافت

مردم بیرجند در این راهپیمایی باشکوه ثابت کردند با وجود مشکلات اقتصادی در استان‌شان اما ذره‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوتاه نخواهند آمد.اگر چه مسیر راهپیمایی امروز از میدان شهدا تا ابوذر بیرجند پیش‌بینی شده بود اما خیل عظیم جمعیت موجب شد تا مسیر طولانی از میدان شهدا تا میدان قدس ادامه یابد و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فتنه گر"، "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم" و "مفسد اقتصادی دشمن انقلاب است" را سر دادند.

نمی‌گذاریم دست پلید شما به یک وجب از خاک کشورمان برسد

یکی از بانوانی با دو فرزندش که در کالسکه بودند در این راهپیمایی حضور یافته بود و در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروز آمده‌ام تا بار دیگر به دشمنانی که از آن سوی آبها برای ما نقشه و توطئه چینی می‌کنند بگویم نمی‌گذاریم دست پلید شما به یک وجب از خاک کشورمان برسد.

ملک‌آبادی افزود: ما امروز به صحنه آمده‌ایم تا بگوییم هرچقدر هم که تلاش کنید اما باز نقشه‌های شوم شما با  بصیرت مردم نقش بر آب می‌شود و اگر مردم در چند روز گذشته تجتمع داشتند، هدفشان مطالبه‌گری و برنامه‌ریزی درست از دولت بود اما متاسفانه در یکی از شهرها شاهد پاره کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران بودیم که این فرد باید به اشد مجازات خود برسد.

وی بیان بیان اینکه مردم انتظار برخی رفتار را نداشته و ندارند اظهار داشـت: امروز ما برای محکوم کردن هنجارشکنی‌های فتنه گران و نا امیدکردن سردمداران استکبار به صحنه آمده‌ایم و مردم این بی حرمتی‌ها را نمی‌پذیرند و تا آخرین قطره خون مدافع حریم نظام و ولایت خواهیم بود.

مدافع اسلام، نظام، انقلاب و پیرو راه ولایت هستیم

لابه لای جمعیت چشمم به مردی افتاد که همراه با دختر معلولش در راهپیمایی شرکت کرده بود دست نوشته "مرگ بر فتنه‌گر" در دست دختر معلول بود و با دستی دیگر تصویری از رهبر معظم انقلاب را بالا نگه داشته بود تا نشان دهد که او نیز مانند همه مردم ایران مدافع اسلام، نظام و انقلاب و پیرو راه ولایت است.

پدرش در جواب اینکه آیا با این وضعیت مسیر راهپیمایی برایتان سخت و دشوار نبود، گفت: خستگی ندارد، فرزندم با وجود داشتن معلولیت از همان ساعات آغاز صبح لحظه شماری می‌کند تا کی مراسم شروع شود و از دیشب اصرار داشت که او را به این راهپیمایی ببرم و برای دفاع از نظام و انقلاب که خون زیادی ریخته شده است این چیزها خستگی ندارد.

برای دفاع از انقلاب آماده‌ام

کمی جلوتر پیر زن و پیرمردی که هر دو عصا در دست داشتند را دیدم دلیل حضورش را که پرسیدم سری تکان داد و گفت: اولین بارم نیست که در مراسم راهپیمایی حضور دارم، از همان زمان جوانی در صحنه‌های مختلف برای دفاع از نظام انقلاب حضور داشته‌ام و امروز هم  برای دفاع از همان انقلاب آماده‌ام.

آری امروز حرف همه ملت یکی است "ما هستیم بر آن عهدی که بسته‌ایم"، اما این مردم امروز از مسئولان انتظار دارند که رفع مشکلات مردم یادشان نرود.

مسئولان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند

امروز اهل سنت و مرزنشینان  هم  آمده بودند تا در کنار دیگر اقشار جامعه وحدت و یکرنگی را در حمایت از ولایت نشان دهند و امیدواریم که بعد از این حماسه آفرینی در جای جای کشور مسئولان هم بیشتر از گذشته به وظایف خود نسبت به مردم حساس شده و احساس مسئولیت بیشتری کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن شوهرش را با چاقو کشت

صبح ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فریاد‌های کمک خواهی زن جوانی به نام مینا در یکی از خیابان‌های پاکدشت پیچید. همسایه‌ها که هراسان از خانه شان خارج شده بودند با زن پریشان روبه رو شدند که می‌گفت شوهرم را کشتم.
همسایه‌ها پلیس را با خبر کردند و وقتی ماموران به خانه زن جوان رسیدند با جسد خونین همسر ۴۲ ساله اش به نام محمود روبه رو شدند که با ضربه چاقو به سینه اش کشته شده بود.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و همسرش تحت بازجویی قرار گرفت.

اعتراف به قتل شوهر
زن جوان در بازجویی‌ها به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: ۴ سال پیش با محمود ازدواج کردیم. اما از همان روز‌های اول زندگی مان با هم اختلاف داشتیم.

تااینکه خانواده‌های مان توصیه کردند بچه دار شویم تا اختلاف‌های مان کمرنگ شود. ۲ سال بعد صاحب فرزند شدیم. اما همسرم هر روز بداخلاق‌تر از قبل می‌شد و ما همیشه باهم درگیر بودیم. او سر هر موضوعی مرا به باد کتک می‌گرفت. 

وی ادامه داد: صبح خواب بودم که بار دیگر همسرم عصبانی شد و مرا کتک زد. او از من خواست تلفنم را به او بدهم که مخالفت کردم و او هم من را روی زمین انداخت و با دستانش گلویم را فشار داد. برای چند لحظه چشم هایم سیاه شده بود و دست و پا می‌زدم. نفسم بند آمده بود. در حالی که تقلا می‌کردم دستم به چاقویی خورد که روز زمین قرار داشت. من برای نجات جانم چاقو را برداشتم و ضربه‌ای به شوهرم زدم. محمود مرا رها کرد و خونین روی زمین افتاد. من که ترسیده بودم با جیغ و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم تا او را به بیمارستان برسانند، اما وقتی اورژانس به محل آمد شوهرم جان باخته بود. 

وقتی پزشکی قانونی علت مرگ را پارگی شریان‌های قلب و خونریزی شدید داخلی اعلام کرد. برای مینا کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول از طرف خودشان و نوه خردسالشان درخواست قصاص را مطرح کردند.

پدر محمود به قضات گفت: عروسم برای تبرئه خودش دروغ می‌گوید. پسرم هرگز او را کتک نزده بود. ما نمیدانیم که در درگیری چه اتفاقی افتاده که این زن با بی رحمی پسرمان را به قتل رسانده است. ما حاضر به مصالحه نیستیم و درخواست قصاص داریم. 

وقتی زن جوان روبه روی قضات ایستاد گفت: آن روز خواب بودم که با شوک از خواب بیدار شدم. محمود یکباره شروع به داد و فریاد کرد و مرا به باد کتک گرفت. او گلویم را گرفت تا خفه شوم. او مرد تنومندی بود و من توان آن را نداشتم که خودم را از دستش نجات دهم. نفسم بند آمد و چشم هایم سیاهی رفت که یکباره دستم به کارد میوه خوری خورد و آن را به طرف همسرم گرفتم. باور کنید می‌خواستم او را 

بترسانم تا رهایم کند، اما چاقو ناخواسته وارد قلبش شد. او او روی زمین افتاد و من خودم را نجات دادم. ولی متوجه شدم محمود غرق خون است. آنقدر شوکه شده بودم که نمی‌دانستم چه کاری باید انجام دهم. من شروع به داد و فریاد کردم و از همسایه‌ها کمک خواستم.

قاضی گفت: چاقو را برای ترساندن همسرت جلوی قفسه سینه اش گرفتی یا برای دفاع از خودت؟

که زن جوان پاسخ داد: من برای ترساندن همسرم چاقو را مقابلش گرفتم. محمود با دو دستش گلویم را گرفته بود و آرنج هایش را هم روی قفسه سینه ام گذاشته بود. نفسم بند آمده بود و هر لحظه فکر می‌کردم دیگر زنده نمی‌مانم. من برای دفاع از خودم چاقو را به دست گرفتم.

با پایان دفاعیات زن جوان، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دیالوگ جنجالی وزیرخارجه آمریکا درباره اسرائیل
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی