Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:41:13 GMT

مرد متوهم سر زنش را با داس برید! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۶۷۶۴

مرد متوهم سر زنش را با داس برید! +عکس

مرد متوهم هندی در پی تصور خیانت همسرش به شکل بیرحمانه ای سر وی را با داس برید.

ایران آنلاین: مرد متوهم هندی در پی تصور خیانت همسرش به شکل بیرحمانه ای سر وی را با داس برید.

به گزارش میرر، متهم « پریتس پاتل» 30 ساله به تصور خیانت همسر 24 ساله خود «جیتی سینگ » را در ایالت ماهاراشتر در غرب هندبا داس کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش های پلیس، متهم پس از دستگیری ادعا کرده که همواره تصور داشته همسرش پنهانی به وی خیانت می کند و با مرد غریبه ای ارتباط دارد. و با وجودیکه هرگز نتوانسته رقیب خیالی خود را بیابد تصمیم به قتل همسرش گرفته است.

ماموران پلیس جسد قربانی را که رقصنده مراسم سنتی در غرب هند بود را در مزرعه ای در روستای «تیمبا » پیدا کردند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، هر دو نفر در ابتدای امسال از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شده و هر یک در فیفادی قبلی به نحوی درد زیادی را پشت سر گذاتشند و پس از آن مجبور به ترک دروازه تیم‌شان برای مدتی شدند.

در طی این مدت، در سپاهان نیما میرزازاد و در پرسپولیس امیررضا رفیعی، سعی کردند جای خالی این دو گلر شاخص فوتبال ایران را پر کنند؛ ماموریتی که حتی اگر موفق هم بود، به بازگشت پیام و علیرضا به دروازه سپاهان و پرسپولیس منتهی شد.

این دو با وجود رقابت در سال‌های اخیر، نوعی علاقه و همدلی را در مسیر حرفه‌ای خود پیدا کرده و برای یکدیگر احترام قائل هستند. دو رقیبی که رقابت آن‌ها هرگز به تنش خاصی منتهی نشده و از این جهت در فوتبال ایران نمونه به شمار می‌روند.

این تصویر مربوط به پایان مصاف پرسپولیس و سپاهان است و همانطور که می‌بینید، گلر شماره ۱ و ۲ تیم ملی، دست در شانه یکدیگر، به شیوه رفقای فیلم‌های فارسی و هندی، زمین را ترک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!
  • از این 5 ویدئو، لذت می برید و بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری