Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از دستگیری ۶ نفر از عوامل محرک به تجمع غیر قانونی در این شهرستان خبر داد. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ استانها البرز نظرات

محمد قیومی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج،با اشاره به  دعوت عده ای از افراد برای ایجاد اغتشاش در سطح شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای بسیج مردمی برای جلوگیری از ایجاد هرگونه خسارت به اموال عمومی و ایجاد نا امنی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدامات سبب شد که هیچ تجمعی در سطح شهرستان شکل نگیرد و در حین کار برخی افراد معلوم الحال که در حال دعوت و تحریک مردم به ایجاد اغتشاش بودند در نطفه خفه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با بیان اینکه چهار نفر از افرادی که در سطح شهر نظرآباد با حضور در داخل خودرو اقدام به فحاشی مسئولان و نظام می کردند،دستگیر شدند،بیان کرد: دو نفر از افرادی که در سطح شهر در حال پخش اعلامیه برای جمع کردن و دعوت  مردم به تجمع  بودند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مردم شهید پرور شهرستان نظرآباد نیز با افراد آشبو طلب همراهی نکردند و بصیرت به خرج دادند،گفت: در مجموع در شهرستان نظرآباد 6 نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

R41451/P1377/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند

مسئولان امنیتی در پاکستان اعلام کردند که دو عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان که در صدد ترور وزیر کار و مسکن این کشور بودند، در یک درگیری مسلحانه کشته شدند.

به گزارش مشرق، مسئولان دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب که چند روز پیش دو عضو شاخص گروه طالبان پاکستانی را بازداشت کرده بودند، درپی انتقال آنان به محلی که تروریست‌ها اسلحه و مهمات خود را پنهان کرده بودند با حمله دیگر عناصر تروریستی مواجه شدند.

در جریان تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و مهاجمان، دو تروریست تحت بازداشت کشته شدند.

دایره مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد که سیف الله و اسد الله دو تروریست کشته شده، نقشه ترور ریاض حسین پیرزاده وزیر کار و مسکن دولت پاکستان را طراحی کرده بودند اما قبل از اجرای عملیات ترور، شناسایی و بازداشت شدند.

ریاض حسین پیرزاده از شخصیت‌های سیاسی برجسته در ایالت پنجاب پاکستان و عضو ارشد حزب مسلم لیگ نواز شناخته می‌شود که در انتخابات اخیر پیروز و وارد مجلس ملی شد. پیرزاده از شیعیان پاکستان است که مسئولیت وزارت کار و مسکن را برعهده دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • برای خلاص شدن از آلرژی‌های بهاری چه کنیم؟
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد