Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری ـ ایرنا ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی و الگوهای رفتاری شهدای هشت سال دفاع مقدس در میان افراد جامعه باعث استمرار و تداوم انقلاب می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مختار نظری روز پنجشنبه در حاشیه گردهمائی ائمه جماعت بسیجی استان تهران در سپاه سیدالشهداء در شهرری اظهار کرد: روحانیون و طلاب اگر بتوانند به خوبی فرهنگ بسیجی حاکم در دهه 60 کشور را به مردم به ویژه جوانان انتقال دهند، افراد جامعه در مواقع حساس و بحرانی کشور همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس از قلمرو کشور حراست خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بسیج طلاب را پشتوانه فکری ارتش 20 میلیونی مد نظر امام خمینی(ره) دانست و افزود: سلامت فکری بسیجیان زمانی تضمین می شود که هدایت افکار آنان بدست روحانیون هدایت شود.
نظری حضور روحانیون در نواحی، حوزه ها و پایگاه های بسیج را به عنوان هادی و مربی بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و یادآور شد: انسجام فکری بسیجیان در دفاع از حریم کشور و ولایت مدیون هدایت ها و رهنمودهای طلاب و روحانیون در پایگاه های بسیج است.
وی ادامه داد: روحانیون نقش برجسته ای در همگرایی تفکر سیاسی در میان بسیجیان کشور دارند که باید از زحمات آنان تقدیر و تشکر شایسته انجام شود.
گردهمائی ائمه جماعت بسیجی استان تهران روز پنجشنبه با حضور نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران و جمعی از ائمه جماعت بسیجی استان در شهرستان ری برگزار شد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور

دریافت 57 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، روز ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد؛ بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۱۳۷۹ دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می‌باشند؛ از زمان انقلاب تا کنون توانسته اند اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت برای کشورمان به ارمغان آورند.

کد خبر 6097689

دیگر خبرها

  • توجه روحانیون در حج به سبک زندگی اسلامی و جهاد تبیین
  • اساس و پایه دانشگاه بر منزلت استاد نهادینه شده است
  • صلح و سازش، ظرفیتی برای کاهش جمعیت کیفری
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود