Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:01:38 GMT

شهردار جدید شهرگلستان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۷۲۶۸

شهردار جدید شهرگلستان معارفه شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،علیرضا عرب به‌عنوان شهردار جدید شهرگلستان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم تودیع و معارفه علیرضا عرب شهردار جدید شهرگلستان با حضور رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، حجت الاسلام والمسملین حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم، بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان، رضا طاهرخانی بخشدار گلستان، سیدمحسن موسوی بخشدار بوستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان، اعضای شواری اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولان، خانواده‌های شهدا و کارکنان شهرداری در سالن شهید مطهری شهرگلستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علیرضا عرب نیز با عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در مراسم، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شهرو شهروندان خواهد کرد، اذعان داشت: درحال حاضر شهرگلستان با فقر شدیدی در خصوص سرانه‌ها روبه‌رو می باشیم‌، که رفع آن نیاز به تلاش شبانه روزی و همکاری بین مسئولان دارد.

وی همچنین در رابطه با اهداف خود درپست جدیدش و محور حرکت مجموعه مدیریت شهری، گفت: شهرداری در وهله اول سعی در هویت بخشی به شهر دارد، که زیرگذر سه راهی آدران بخشی از این حرکت به حساب می آید و در آینده نیز زیرگذری در ورودی شهرگلستان احداث خواهیم کرد که هم اکنون فاز صفر آن پایان یافته است.

این مراسم با پخش فیلم‌هایی از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهرگلستان و همچنین ارای زنده مهدی قربانی خواننده بومی و مذهبی بهارستان همراه بود و درپایان مراسم حکم شهردار جدید گلستان به همراه کتاب قرآن و کتاب قانون توسط مسئولین به وی اهدا شد.

عباس جهان‌تاب رئیس شورای اسلامی شهر، در ابتدای این مراسم بیانیه‌ای شامل تقدیر و تشکر از مسئولان و شهردار سابق و تبریک به شهردار جدید و شرح خواسته‌های شورای اسلامی شهرگلستان از وی را قرائت کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. - اخبار استانها -

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز