Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@10:49:16 GMT

توصیه مربی مراکش به هم تیمی انصاری‌فرد و حاج‌صفی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۷۳۹۱

به گزارش وانانیوز، 

مهدی کارسلا، هافبک مراکشی تیم المپیاکوس یونان در جستجوی این است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیمی بپیوندد و در ماه های باقی مانده تا جام جهانی بتواند دوباره نظر هروه رنارد را جلب کند. کارسلا که در چند بازی اخیر تیم ملی مراکش جایی در تفکرات رنارد نداشت، می خواهد با انتخابی درست در نقل و انتقالات، در بین نفرات تیم ملی کشورش در جام جهانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش dhnet بلژیک، باشگاه استانداردلیژ این کشور همواره علاقه داشته که کارسلا، بازیکن سابق خود را به این تیم بازگرداند؛ اما در این میان نظر هروه رنارد تعیین کننده خواهد بود. سرمربی شیرهای اطلس به مهدی کارسلا توصیه کرده برای افزایش شانس های حضور در جام جهانی روسیه، به لیگ فوتبال بلژیک برنگردد.

 

رنارد ترجیح می دهد بازیکن تیمش به فوتبال اسپانیا بازگردد تا رقابت بیشتری را در نیم فصل باقی مانده از لیگ های اروپایی تجربه کند. در همین راستا این مربی فرانسوی پیشنهاد باشگاه آلاوس اسپانیا را برای کارسلا مناسب تر می داند.


پس از این توصیه های رنارد و به دلیل اینکه پیشنهاد دیگری از لالیگا برای کارسلا نیامده، احتمال دارد که آلاوس مقصد نهایی این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

 

همچنین باشگاه المپیاکوس یونان در حال حاضر ترجیح می دهد به دلیل حقوق بالای کارسلا و بازی های کمی که انجام داده، او را در همین پنجره نقل و انتقالاتی به فروش برساند. کارسلا باید تیمی را انتخاب کند که به تحقق رویای حضور در مهمترین رویداد فوتبالی جهان کمک کند؛ مسابقاتی که برای مراکشی ها با بازی مقابل تیم ملی ایران آغاز می شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)