Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای مسابقات فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس ترکیب دو تیم پارس جنوبی‌جم و سپاهان اصفهان برای برگزاری این رقابت در ورزشگاه تختی جم اعلام شد. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، در هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ظهر امروز  تیم پارس جنوبی‌جم میزبان تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی جم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه که از ساعت 15 امروز آغاز می‌شود ترکیب 2 تیم پارس جنوبی جم و  سپاهان اصفهان اعلام شد.

ترکیب پارس جنوبی‌جم: محسن فروزان دشتی، حامد نور محمدی، ایمان سلیمی، علی دشتی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده بانی، احسان تاییدی، شهرام گودرزی و سعید محمدی‌فر و ذخیره‌ها وحید حمدی‌نژاد، میثم آقایی، مجید علی‌یاری، الویس نانگ، احمد گوهری، امیرارسالان مطهری، مصطفی قنبرزاده، میلاد تقیان و امیرحسین رفیعی با سرمربیگری مهدی تارتار.

ترکیب تیم سپاهان اصفهان: ابوالحسن جعفری، ساسان انصاری، عزت‌الله پورفاز، میلاد سرلک چیوا، محمدی کشموزی، علی کریمی، جلال علی محمدی، مهدی شریفی، مهدی رحیمی، ابراهیم عالمه، سیاوش یزدانی مقدم و ذخیره‌ها سعید آقایی، مروان حسین حسن، محمود قائد رحمتی، علی کیخسروی، حسین پاپی، عارف غلامی، حامید بحیرایی، رضا میرزایی با سرمربی گری زلانکو کرانچار.

رقابت پارس جنوبی‌جم و سپاهان اصفهان از ساعت 15 در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود که پیام حیدری به عنوان داور وسط، آرمان اسعدی کمک داور  یک و مهدی سیفی کمک داور 2 و روح الله شریفی  داور چهارم و ناظر حسین خانبان تعیین شده است.

انتهای پیام/

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را با توجه ویژه به محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد. 

به گزارش شانا، محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌هاژ مهمی برداشته است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی برای توجه به مسائل محیط زیستی مناطق پیرامونی، بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشته شد.

رئیس اچ‌اس‌ئی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی نیز یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است و پارسال بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدام‌های شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه ثبت شد.

مسعودنیا همچنین بیان کرد: پارسال بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

وی یادآدر شد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از ۱۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان (بی‌بی‌حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور احداث فضای سبز و پارک کوهستانی است که این موضوع گامی بزرگ با هدف توجه به مسئولیت‌ اجتماعی مناطق پیرامونی است.

دیگر خبرها

  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره