Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپیدرود رشت گفت: در فوتبال ما یک مربی داخلی نمی‌تواند پول خودش را بگیرد، اما مربی خارجی می‌رود و با شکایت به پول خود می‌رسد.

طرفداری-علی کریمی، سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم اظهار داشت:

ان‌شاالله سوالات مطرح شده در خصوص فوتبال باشد و بتوانیم جلسه خوبی با هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی درباره کارهای تاکتیکی تیم سپیدرود و اینکه چه هدفی برای بالا رفتن کارهای تاکتیکی در تیم سپیدرود دارد، تصریح کرد:

میزان پاس و میزان مالکیت توپ ملاک موفقیت یک تیم نیست. یک مثال می‌زنم در جام ملت‌های آسیا تعداد پاس‌های تیم امارات بیشتر از تیم ایران بود اما در نهایت ایران در بازی پیروزی شد. بالا بودن مالکیت یک تیم ضامن پیروزی آن تیم نیست.

وی ادامه داد:

تیم ما در کارهای ترکیبی و حفظ توپ ضعف دارد. در این زمینه با زمان کمی که در اختیار داشتیم کار کردیم اما به امید خدا بعد از دیدار با گسترش فولاد اردویی خواهیم داشت تا این ضعف را بهبود ببخشیم. همانطور که گفتم حفظ توپ و مالکیت بر بازی ضامن پیروزی تیمی نیست اما همه فوتبال همین حفظ توپ و پاس و کارهای تاکتیکی است. در چند بازی که من از تیم سپیدرود دیده‌ام بازیکنان در زدن ضربات آخر اعتماد به نفس لازم را ندارند. تلاش می‌کنیم کار کنیم و روند بهتری را در ادامه راه داشته باشیم.

سرمربی تیم سپیدرود درباره اینکه او قرارداد 2 سال و نیمه‌ای با تیم سپیدرود امضاء کرده است، تصریح کرد:

مالک جدید باشگاه به من لطف دارد. من با رشت غریبه نیستم و اینجا زادگاه پدری من است. به نظرم تنها استانی که من پس از تهران می‌توانم در آن کار کنم رشت است.مالک باشگاه اصرار داشت قرارداد بلندمدت امضاء کنیم که این هم از لطف او است. درست است قرارداد من دو فصل است اما به خود مالک باشگاه هم گفتم در هر زمانی که به این نتیجه برسد که قطع همکاری ما به نفع باشگاه باشد هیچ مشکلی وجود ندارد و ما همکاری‌مان را قطع خواهیم کرد. فقط برخوردها در پایان همکاری به نفع بدی نباید باشد. اکنون هم یکی از شرط‌های من برای حضور در این شهر این بود که با سرمربی پیشین باشگاه تسویه حساب شود. شما می‌دانید این کار در فوتبال ما نادر است. در فوتبال ما یک مربی داخلی نمی‌تواند پول خودش را بگیرد اما مربی خارجی می‌رود و با شکایت به پول خود می‌رسد.

کریمی افزود:

حق طبیعی هر تیمی است که مربی خودش را عوض کند اما خدا کند ما روش آن را یاد بگیریم و با احترام برخورد کنیم. شما نگاه کنید تیم بایرن‌مونیخ در هفته چهارم سرمربی خود را تغییر داد اما هیچ مشکلی پیش نیامد؛ الان هم قرارداد من با سپیدرود دو فصل و نیم است اما باز هم می‌گویم تا زمانی که باشگاه بخواهد هستم.

وی درباره شکایت خود از باشگاه نفت تهران نیز یادآور شد:

ما شکایت کردیم و یک حکم هم به ما داده‌اند. به امید خدا همینطور جلو می‌رویم تا ببینیم سن ما به این قد می‌دهد که اتفاقی بیفتد یا اگر اتفاقی نیفتاد باید اولادمان کاری کند.

سرمربی تیم سپیدرود در خصوص 3 دیدار آینده تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، پیکان و سپاهان و اینکه او از زمان مربیگری در تیم نفت با این تیم‌ها رو در رو شده است، گفت:

گسترش فولاد نسبت به آن زمان تغییر چندانی نکرده است اما تیم‌های پیکان و سپاهان می‌توانند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. طبیعتاً این تیم‌ها همان تیم‌های نیم فصل نخست هستند اما یک چیز فرق کرده اینکه من اکنون با تیم دیگری مقابل آنها حضور دارم. یک آشنایی نسبی هم از کادر فنی و بازیکنان حریف داریم. البته باید بازیکنان ما هم خودشان را با این شرایط وفق دهند. به طور کل در نیم فصل دوم هیچ بازی آسانی وجود ندارد چه با تیم‌های بالای جدولی باشد و چه با تیم‌های انتهای جدولی امیدوارم در پایان فصل شرایط خوبی در جدول داشته باشیم تا در فصل آینده یک تیم خود و در خور شأن رشت را آماده حضور در مسابقات کنیم.

ادامه دارد...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی