Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@15:04:51 GMT

فرشاد پیوس: علی پروین نصف دستمزدم را نداده است!

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۷۸۹۶

رویداد۲۴-فرشاد پیوس در برنامه دورهمی از دستمزد فوتبالیست‌های امروز و مقایسه آن با زمان خود گفت. مهاجم قدیمی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: دستمزد دوره ما با امروز خیلی فرق داشت؛ من سالی که به پرسپولیس آمدم دستمزدم ۱۸ تومان بود که هنوز هم نصف آن را علی پروین نداده است! با این حال، پروین خیلی معرفت داشت و حمایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیوس ادامه داد: ما عاشق پیراهن خودمان بودیم؛ اما بیشتر بازیکنان امروز به دنبال پول و عکس های روی جلد روزنامه ها و مجلات هستند. شرایط و امکانات فوتبال از قدیم تا امروز خیلی فرق کرده است. در آن زمان تیم‌های خیلی خوبی داشتیم و من هنوز به سیستم علی پروین اعتقاد دارم و هنوز سیستم پروین را در کلاس‌ها پیاده می‌کنم.
این بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه کدامیک از بازیکنان فوتبال امروز را بیشتر قبول دارد بیان کرد: طارمی خوب است. همچنین علی علیپور و سید جلال حسینی در پرسپولیس و امید ابراهیمی در استقلال خوب کار می‌کنند.
او درباره زود بودن سن بازنشستگی در فوتبال گفت: خیلی خوب است که بازیکن زمانی که در اوج است، فوتبال را کنار بگذارد.
پیوس که آقای گل تاریخ ادوار لیگ فوتبال ایران است و در این برنامه جام آقای گلی خود را به زلزله زدگان غرب کشور اهدا کرد، در این زمینه توضیح داد: ۱۵۰ گل رسمی در پرسپولیس دارم و ۱۶۳ گل در بازی‌های غیر رسمی. از دوره فوتبال جوانان و نوجوانان با توجه به آماری که گرفتند، ۷۰۰ گل به نام من ثبت شده است.
پیوس با بیان اینکه چندبار به دلیل خطاهایی که کردم از بازی ها محروم شدم، یادآور شد: در بازی با ژاپن، تنها یک خطا داشتم که وقتی خواستم به داور اعتراض کنم، مجتبی محرمی از زیر پای من به پای داور لگد زد و من جای او کارت قرمز گرفتم!
مهاجم قدیمی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش مهران مدیری که آیا تا به حال عاشق شده است، گفت: سال ۱۳۶۸ عاشق همسرم شدم. به واسطه یکی از بستگان در یک مجلس ترحیم، همسرم را دیدم و نهایتا ازدواج کردیم.
او همچنین در پاسخ به اینکه بزرگترین مشکلی که اکنون در جامعه ما می بیند، با تأکید بسیار اظهار کرد: بیکاری حرف اول را در کشور ما می‌زند. در هر خانواده‌ای از جمله خانواده خودم جوان بیکار وجود دارد. از دولت خواهش می کنم تدبیری برای این مشکل بیاندیشد.
پیوس از ساخت فیلمی مستند درباره زندگی خودش خبر داد و افزود: در جلسه‌ای که روز جمعه با علی سرتیپی داشتیم، قرار شد همزمان با تولدم (22 دی ماه) مستندی از زندگینامه ام ساخته شود. این مستند به زودی در پردیس سینمایی کوروش اکران خصوصی خواهد شد.

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 848124 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)