Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:40:50 GMT

خانه کبدی در شهرستان خرمدره راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۷۹۴۷

خانه کبدی در شهرستان خرمدره راه‌اندازی می‌شود

رئیس هیئت کبدی استان زنجان گفت: خانه کبدی برای نخستین بار در استان زنجان در شهرستان خرمدره راه‌اندازی می‌شود. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسن قره‌خانی امروز در مجمع عمومی هیئت کبدی استان زنجان اظهار داشت: راه‌اندازی خانه کبدی در شهرستان خردمدره از مهمترین برنامه‌های در دستور کار هیئت کبدی است که این کار برای نخستین بار در استان زنجان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح استعدادیابی در شهرستان‌های زنجان، خرمدره و ابهر را از دیگر برنامه‌های مهم خواند و گفت: دوره مربیگری درجه سه و داوری درجه سه کبدی در استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی استان زنجان به ترغیب جوانان برای فعالیت در این رشته تأکید کرد و گفت: برگزاری دیدارهای چندجانبه استانی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی سالن اختصاصی را از مهمترین نیازهای هیئت کبدی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه خانه کبدی در شهرستان خرمدره راه‌اندازی می‌شود، اختصاص یک تخته تاتامی کامل برای این مجموعه لازم است.

قره‌خانی با اشاره به اینکه زنجان میزبانی دهمین دوره لیگ برتر کبدی بانوان با حضور 15 تیم از کشور را تجربه کرده است ابراز کرد: اعطای میزبانی رقابت‌های آسیایی به استان زنجان مطالبه ما از فدراسیون است.

وی با اشاره به راهیابی ورزشکار بانوی زنجانی به اردوی تیم ملی بیان کرد: تیم کبدی بانوان زنجان یک مقام قهرمانی مسابقات لیگ یک را در کارنامه خود دارد.

علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع اظهار داشت: رشته کبدی  ریشه در فرهنگ و ملاحظات اجتماعی ما دارد و با آیین و آداب سنتی ما هماهنگ است.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی کبدی در دوره قبلی بازی‌های آسیایی دوم شد ابراز کرد: باید برای کسب مقام‌های بالاتر در مسابقات آسیایی جاکارتا برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام آمادگی نسبت به کمک‌های مادی و معنوی و برگزاری اردوهای تیم ملی کبدی گفت: استان زنجان هدفگذاری بالایی برای این رشته دارد و هیئت کبدی جزو بی‌حاشیه‌ترین هیئت‌ها به‌شمار می‌شود.

وی برخورداری از زیرساخت‌های سخت‌افزاری را لازمه رونق ورزش کبدی خواند و گفت: سالن اختصاصی کبدی سال آینده در اختیار هیئت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جست‌وجوی نجاتگران هلال احمر برای یافتن مرد ۶۰ ساله در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم از بعدازظهر روز شنبه آغاز و در زمان حاضر این عملیات ادامه دارد.

حکمت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی ۵ نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک‌دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست‌وجوی این مفقودی اعزام شدند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند و تا ساعت ۲۳:۵۵ جست‌وجوی ۳ تیم ادامه داشت و در ادامه این عملیات متوقف و جست‌وجو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدد آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات امروز نیز از صبح آغاز شده و تا ظهر روز جاری جست‌وجو همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: در حال حاضر ۲ تیم عملیاتی ۱۰ نفره همراه با خودروی کمک‌دار سبک در حال جست‌وجوی این مرد طارمی هستند.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه تاکنون ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جست‌وجو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جست و جوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 747022

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • راه اندازی دستگاه «اتوآنالایزر» در مجموعه آزمایشگاهی شهرستان گالیکش