Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان متوجه شدند در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۲ هزار شهاب سنگ از کنار زمین عبور کرده اند. ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در 2017 میلادی ستاره شناسان بیش از 2هزار شهاب سنگ ناشناخته را رصد کردند که از فاصله 280 میلیون مایلی زمین گذشتند. به این ترتیب تعداد کل شهاب سنگ هایی که از نزدیک زمین عبور کردند به 17446 مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آنکه بیشتر آنها از اوایل دهه 1990 میلادی رصد شده بودند. البته دانشمندان معتقدند در سال جاری نیز تعدادی شهاب سنگ ناشناخته از کنار زمین عبور خواهند کرد.

پل چادوس مدیر مرکز تحقیقات «اشیای نزدیک زمین» در آزمایشگاه Jet Propulsion ناسا در این باره می گوید: این آمار نشان دهنده تعداد شهاب سنگ هایی نیست که از کنار زمین گذر کرده اند. افزایش تعداد سنگ های آسمانی کشف شده نشان دهنده قدرت ما برای ردیابی اشیای نامحسوس آسمانی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • لقب جالب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی
  • لقب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی؛ معجزه گر!
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال