Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@01:31:06 GMT

آخرین نفس های اغتشاش گران

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۹۰۵۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از مراکز استان ها، مردم با آگاهی از اغتشاش گران برائت جستند و هم اکنون نفس های اغتشاش گران به شماره افتاده است و بساط آنان به زودی برچیده می شود.

حمله به پاسگاه در قهدریجان اصفهان:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   :آتش زدن اتوبوس در البرز کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دستگیری عاملان آتش سوزی اتوبوس در کرج:   عاملان آتش سوزی اتوبوس در ابتدای پل روحانی کرج شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران چهار موتورسواری راکه در ابتدای پل روحانی کرج اقدام به آتش زدن یک اتوبوس داخل شهری در کرج کردند شناسایی و دستگیر کردند.   :کهریزسنگ  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   :آتش زدن 4 امامزاده در شهرستان سواد کوه   آشوبگران دیشب 4 امامزاده را در دو روستای شهرستان سواد کوه شمالی آتش زدند.
در این اقدام آشوبگران 3 امامزاده را در روستای ایوک به وسیله مواد آتش زا به آتش کشیدند , که یک امامزاده کامل در آتش سوخت و 2 امامزاده دیگر با کمک اهالی خاموش شد .
همچنین یک امامزاده نیز در روستای کتی لته به آتش کشیده شد , که آن هم بدست مردم روستا خاموش شد.
آشوبگران که سوار بر موتورسیکلت بودند با پرتاب مواد آتش زا در به این اقدام زدند.   کشته شدن جوان 20 و نوجوان 11 ساله درحمله اغتشاشگران به منطقه جوی آباد خمینی شهر:   جوان بیست ساله و نوجوان 11 ساله ای در حمله دیشب اغتشاشگران به محله جوی آباد خمینی شهر کشته شدند.
در حمله اغتشاش گران به محله جوی آباد خمینی شهر، پدر و پسری که به همراه خانواده خود در حال عبور از خیابانی در این منطقه بودند، مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفتند که در این حمله نوجوان 11 ساله کشته و پدر وی نیز مجروح شد.
همچنین جوان 20 ساله ای هم درحمله اغتشاشگران به منطقه جوی اباد خمینی شهر هدف گلوله اغتشاشگران قرار گرفت وکشته شد.
محله جوی آباد در شرق شهرستان خمینی شهر واقع شده است.   شهادت پاسدار سجاد شاهسنایی در حمله اغتشاشگران به پاسگاه انتظامی بخش کهریز سنگ نجف اباد: یکی ازنیروهای سپاه پاسداران درحمله دیشب اغتشاشگران به پاسگاه انتظامی بخش کهریز سنگ ازتوابع شهرستان نجف اباد به شهادت رسید .
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت:گروهی اغتشاشگر با حمله به پاسگاه انتظامی بخش کهریز سنگ در15 کیلومتری
نجف اباد که پاسدار سجاد شاهسنایی را با سلاح ساچمه ای هدف قرار دادند .
سردار غلامرضا سلیمانی افزود: یکی دیگراز نیروهای سپاه صاحب الزمان اصفهان هم در دفاع ازپاسگاه انتظامی کهریزسنگ زخمی شد.    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد