Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدواری عجیب مردم مراکش به صعود از گروه مرگ باعث شده تا درصد بالایی از مردم این کشور شمال آفریقا در یک نظرسنجی به صعود تیم ملی این کشور از مرحله گروهی جام جهانی رای دادند.

به گزارش  تابناک ورزشی، برخلاف آنکه پس از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018، اغلب مربیان و بازیکنان تاکید کردند تیم ملی مراکش در کنار اسپانیا، پرتغال و ایران در گروه مرگ این رقابت ها قرار گرفته، مردم مراکش به صعود تیم ملی این کشور به دور دوم جام جهانی امیدوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی یک نظرسنجی که سایت Hespress مراکش انجام داد، حدود 57 درصد مردم مراکش به صعود تیم ملی کشورشان از مرحله گروهی جام جهانی رای دادند. لحسن ابرامی، بازیکن تیم ملی مراکش در جام جهانی 98 فرانسه، اعتقاد دارد که این نتیجه نظرسنجی بسیار امیدوارکننده است و بیانگر اعتماد عمومی مردم مراکش به تیم ملی کشورشان دارد، چراکه این تیم با شایستگی به جام جهانی صعود کرده است.ابرامی ضمن تاکید بر گروه سختی که مراکش در آن قرار گرفته، اظهار داشت: من انتظار دارم که ایران را در نخستین بازی این گروه شکست دهیم، چرا که تفاوت زیادی بین ما و آسیایی ها از لحاظ تکنیکی و فیزیکی وجود ندارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «چنان ناتوان و غرق در ذلتید که مجبورید حمله ایران را نمایشی توصیف کنید. اگر نمایشی بود چرا با اسرائیل در هدف قرار دادن پهپادهای ایرانی همکاری کردید؟ شما در فکرتان هم نمی‌توانید آنچه ایران انجام داد را اجرا کنید. با تهمت هایی که به ایران می‌زنید مجانی به اسرائیل خدمت می‌کنید...» این بخشی از اظهارات کارشناس مراکشی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در سوریه بود. حرف‌های این کارشناس مراکشی که در یکی از برنامه‌های مراکش بیان شد را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد