Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی ،حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی در پیامی شهادت ٣ تن از سربازان رشید اسلام را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ، مرهون خون شهیدان و مجاهدت های مخلصانه آن عزیزان ، از روزهای اول انقلاب اسلامی تاکنون است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واز راه های شکر گزاری این نعمت ،بزرگداشت و تعظیم جایگاه شهیدان است.

ضمن تبریک وتسلیت شهادت سه تن از سربازان رشید اسلام از تمامی اقشار مردم انقلابی ،مومن ومتعهد استان به ویژه شهرستان ارومیه دعوت می نماییم هم چون گذشته با حضور گسترده در مراسم تشییع این شهیدان گرانقدر جلوه ی دیگری از برکات دفاع مقدس را به نمایش بگذارند. از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز هم نشینی با شهدای کربلا را مسئلت می داریم.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ