Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حقیقی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه با اشاره به حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: مردم هرجا نیاز باشدبا هوشیاری و حضور آگاهانه خود اقدامات دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند و همین موجب شده همیشه دشمنان و استبداد و استکبار عاجز بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با بیان اینکه جناح‌های مختلف اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی هم در یک بیانیه مشترک این عمل زشت اغتشاشگران را محکوم کردند افزود: حضور باشکوه مردم نقاط مختلف استان مرکزی در اجتماع اعتراض به اقدامات اغتشاشگران در ۱۳ دیماه ثابت کرد که مردم ایران در دفاع از آرمان‌های نظام و رهبری همواره ایستاده‌اند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت وحدت پایه‌گذاری شده توسط امام خمینی (ره) که توسط مقام معظم رهبری در حال ادامه پیدا کردن است، از چهره بسیار خوبی در سطح جهان برخوردار است و حضور ایران در نشست‌های مهم دنیا نشات گرفته از این امر است و با تدبیر این تهدید‌ها را از سر گذرانده ایم.

تکریم مردم از مصادیق امر به معروف است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی ادامه داد: تکریم مردم از مصادیق امر به معروف است و قضاوت خوب مردم در گرو ارائه رفتار خوب از شماست و باید طرح ‏تکریم مردم‏ و ‏جلب ‏رضایت ‏ارباب ‏رجوع ‏در ‏نظام اداری برقرار باشد و عملکرد واحد‌های مختلف با نظارت مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با اشاره به ایجاد و گسترش اتحاد و همدلی وحدت بین مردم افزود: برای ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم باید اعتماد مردم به مسوولین تقویت شود و لزوم به وجود آمدن اعتماد رضایت از عملکرد مسوولین توسط مردم است که در نتیجه به مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف در راستای توسعه منتهی می‌شود.

حقیقی بیان کرد: همه پرسنل ادارات مرتبط با دولت در معرض داوری افکار عمومی هستند و باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم و با بهره گیری از الگوی عملی نظام و رعایت شئونات انقلاب اسلامی و منویات رهبرمعظم انقلاب و اهداف دولت با مردم برخورد کنند.

وی تصریح کرد:طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از طرح‌های تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است و باید مورد تاکید و توجه مسوولین و کارمندان ادارات قرار بگیرn.

باید پاسخگوی رسانه ها باشیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: اقدامات دولت در بخش‌های مختلف باید به مردم اطلاع رسانی شود و باید پاسخگوی رسانه‌ها باشیم و قطعا رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولین بوده و با انتقاد سازنده و رعایت صلاح ملی یاریگر مسئولین خواهند بود.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد اظهار کرد: تعامل با کلیه گروه‌هایی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند و ضامن امنیت جامعه هستند و ایجاد وفاق و همدلی بین احزاب، گروه‌ها، نهاد‌ها و .. برای ایجاد نشاط سیاسی در جهت پیشبرد اهداف این نظام و دولت باید مورد توجه فرمانداران قرار گیرد و در این زمینه اقدام کنند و فرمانداران باید از تعامل و همکاری احزاب در راستای توسعه شهرستان استفاده کنند؛ و در پایان این مراسم محمد قناتی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه معرفی و از نخستین فرماندار سابق قدر دانی شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!

در دیدار گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است