Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:30:38 GMT

یونایتد و تمدید قرارداد یک طرفه 4 بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۹۷۳۶

یونایتد و تمدید قرارداد یک طرفه 4 بازیکن

باشگاه منچستریونایتد برای جلوگیری از هرگونه مشکلی در تابستان آتی، قرارداد 4 بازیکن خود را به صورت اتوماتیک تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی به سر می بریم و بازیکنانی که پایان فصل قرارداد شان به اتمام می رسد، از حالا آزاد هستند تا با تیم های مدنظر خود وارد مذاکره شوند.

 

 

 

 

در منچستریونایتد چند بازیکن چنین شرایطی دارند اما در قرارداد برخی از آنها، بندی وجود داشت که به باشگاه اجازه می داد یکطرفه قراردادشان را یک ساله تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلی یلیند، اشلی یانگ، هررا و خوان ماتا قراردادشان به اینگونه تا ژوئن 2019 تمدید شد؛ ضمن اینکه قرارداد لوک شاو نیز به زودی یک ساله تمدید خواهد شد.

 

در این میان تنها مروانه فلینی که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد، پیشنهاد تمدید را رد کرده و احتمالا درپایان فصل راهی بشیکتاش خواهد شد. مورینیو به فلینی اجازه نداد در پنجره زمستانی راهی ترکیه شود و جدایی او به عنوان بازیکن آزاد و در پایان فصل رقم خواهد خورد.

دیگر بازیکنی که وضعیت او مشخص نیست، مخیتاریان است که زمزمه های جدایی او و رفتنش به اینتر به گوش می رسد.

 

خوان ماتا منچستر یونایتد آندر هررا اشلی یانگ

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب اولو در ترکیب تیم لایپزیش در سه فصل اخیر توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود  جلب کرده است و انتظار می‌رود که او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود.

مدیران بارسا از مدت‌ها قبل شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند و گفته شده بود که قصد دارند پیشنهادی را برای جذب او ارائه کنند اما حالا به نظر می‌رسد که آنها با رقبایی بسیار جدی و قدرتمند برای جذب او روبرو خواهند بود.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر باشگاه‌های منچستریونایتد و بایرن مونیخ است و این دو باشگاه قصد دارند که در پنجره تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند، این موضوع کار را برای بارسلونا با توجه به شرایط مالی این باشگاه دشوار خواهد کرد.

بند فسخی در قرارداد اولمو با لایپزیش گنجانده شده است که به او اجازه می‌دهد در تابستان پیش رو با پیشنهادی در حدود ۶۰ میلیون یورو از این باشگاه جدا شود و باید دید که این بازیکن در نهایت با کدام باشگاه به توافق خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد