Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور بانوان محله ده آباد و مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات میبد فرش دستباف بانوان بافنده این محله به عتبات عالیات اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، عشق و ارادت خاص ما ایرانیان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) خصوصا امام حسین (ع) باعث شده تا هر کس بخواهد در حد توان خود حتی در بافتن فرش زیر پای زائران حرم شریف این بزرگواران سهمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو جمعی از بانوان قالیباف محله ده آباد میبد اقدام به بافتن یک تخته قالی به ابعاد 3/5*2/5 متری به مدت 8 ماه جهت صحن حضرت زینب(س) در حرم مطهرحضرت امام حسین(ع) کردند.

این قالی پس از پایان بافت توسط ستاد عتبات عالیات در میبد به فروش می رسد تا مبلغ آن جهت بازسازی صحن و سرای حضرت زینب(س) در کربلای معلی مصرف شود.

هزینه بافت این فرش توسط خیرین محله ده آباد تامین شده است.

گفتنی است: بانوان این محله با گره زدن نخ های این قالی حاجات خود را از مولایشان امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس(ع) و حضرت زینب (س) طلب کردند.

قرائت زیارت عاشورا و توسل به اهل بیت به ویژه حضرت زینب (س) و بریدن قالی توسط مسئولین ستاد عتبات عالیات در شهرستان و بانوان بافنده قالی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان نیز حضار میهمان سفره با برکت امام حسین (ع) شدند.

انتهای پیام/اد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند

سید حمزه حسینی با تاکید بر ضرورت استانداردسازی پارک‌های بانوان این شهرستان اظهار کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم فاصله گرفتن کارکرد صحیح این پارک‌ها در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و رفاه بانوان است.
وی خاطرنشان کرد: از این‌رو باید اقدام عاجل در جهت بهبود شرایط این پارک‌ها به عمل آید.
معاون امور عمرانی فرمانداری خرم‌آباد بر همکاری دستگاه‌های ذیربط علی الخصوص شهرداری مرکزی در جهت بهبود شرایط این پارک‌ها تاکید و تصریح کرد: ساماندهی پارک‌های بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان