Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالرضا میقانی" مدیر کل حوزه استاندار در دیدار با "امیر رجبی" مدیرعامل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین از رفع مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات خبر داد و گفت: استاندار قزوین در زمینه مشکلات و تنگناهای فعالین مطبوعات استان دستور تشکیل کار گروه ویژه ای دادند که اولین جلسه آن نیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات مطرح و قرار شد در نشست ویژه ای رفع مشکلات تعاونی مسکن پیگیری شود.

میقانی تاکید کرد: در جلسه آینده که با حضور شهردار قزوین و مسوولین بانک مسکن و اداره تعاون تشکیل خواهد شد، موانع موجود در چارچوب قانون و اختیارات مرتفع خواهد شد تا دغدغه های چندین ساله بخشی از خبرنگاران استان به اتمام برسد.

مدیرکل حوزه استاندار توجه ویژه دولت تدبیر و امید و استاندار قزوین به حوزه رسانه و مطبوعات تاکید کرد و گفت: به مرور مشکلات رسانه های استان را در کار گروه بررسی خواهیم کرد و با همکاری دستگاه های دولتی و خانه مطبوعات این مشکلات را کاهش خواهیم داد.

در این جلسه "امیرر رجبی" مدیر تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان گزارشی در مورد وضعیت پروژه در حال احداث تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان ارائه داد و گفت: به دلیل شرایط اقتصادی و مالی، اعضای تعاونی توان ادامه پروژه را ندارند و انتظار داریم مسوولین استان تدبیری برای رفع مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات استان بیاندیشند.

رجبی از توجه و حمایت دکتر زاهدی استاندار قزوین برای رفع مشکلات اهالی مطبوعات استان تشکر کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: یکی از مسائلی مهمی که امروز پیش‌رو است، بحث فارغ‌التحصیلان بدون مهارت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلین عبدالحسین خسروپناه بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با مدیران و جمعی از فعالان فرهنگی استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ‌هیئت‌های اندیشه‌ورز به تدبیر دولت سیزدهم با هدف شناسایی و برسی پیشنهادات جهت حکمرانی مردمی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف فرهنگی، فناوری، پزشکی و سلامت به صورت جدی ورود پیدا کرده که استان قزوین نیز در این حوزه ورود جدی داشته و با برگزاری یک همایش و دو نشست در حال نقش آفرینی در این حوزه است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: یکی از مسائلی مهمی که امروز پیش‌رو است بحث فارغ التحصیلان بدون مهارت است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که وزارت علوم، تحقیقات دچار تعارض منافع نشده و بتواند در مسیر درست حرکت کند.

خسروپناه در پایان تاکید کرد: دانشگاه‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور همکاری‌های لازم را جهت رشد و مهارت‌آموزی دانشجویان داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • کمیته تخصصی تعاونی‌های البرز تشکیل می‌شود
  • تاکید استاندار تهران بر تقویت تعاونی‌ها