Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازی با نفت تهران می‌ترسم چون امتیازش را برای ما نوشته‌اند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران حاضر شد و اظهار کرد: نفت تهران یکی از سخت‌ترین حریفان ما است. از این دیدار می‌ترسم زیرا امتیازش را برای ما نوشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی است که بیشترین مشکلات را از لحاظ مدیریتی و سرمربی داشتند. آن‌ها مالک جدیدی پیدا کرده‌اند. آن‌ها نه مصدوم دارند و نه غایب و تمام بازیکنان‌شان سرحال هستند زیرا طلبشان پرداخت می‌شود. من نگران این موضوع‌ها هستم اما من به بازیکنانم و مسئولیت پذیری‌شان اعتماد دارم.

او ادامه داد: بازیکنانم سلامت هستند اما بشار را به خاطر حضور در تیم ملی عراق نخواهیم داشت. منشا و احمدزاده هم به دلیل بی‌انضباطی غایب خواهند بود.

برانکو درباره طارمی و نوراللهی هم گفت: احمد همچنان سرباز است و طارمی در حال آماده شدن برای رفتن است. طارمی دوست دارد خودش را در یک باشگاه بزرگ‌تر خارجی ببیند که این یک تصمیم حرفه‌ای است.

او درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای پرسپولیس و اعتراض پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی گفت: هدف پرسپولیس قهرمانی است. ما روی هر عمل غیرمنصفانه واکنش نشان می‌دهیم. قانون برای همه یکسان است. حتی زمانی که پانادیچ، بی‌دلیل چهار هفته محروم شد، اعتراض نکردیم و هنوز هم دلیلش را متوجه نشدیم.

برانکو در پایان درباره رویارویی با هومن افاضلی گفت: طبیعتا اگر نفت در شرایط خوبی بود برای کمک کردن به این تیم از هومن درخواست نمی‌کردند. افاضلی یکی از با دانش‌ترین مربیان ایران است. این که چقدر موفق خواهد شد که در
سه روز تیم خود را جمع کند و بتواند مقابل پرسپولیس موفق باشد، باید دید. هدف این تیم ابتدا ماندن در لیگ برتر است. اما تمام این مشکلاتی که نفت داشته و شوک مثبتی که به این تیم وارد شده می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

در همین زمینه: برانکو؛ انتقاد از رای انضباطی | چراغ سبز به تیم ملی برانکو: قراردادم تا آخر هفته نهایی می‌شود | طارمی نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند عذرخواهی خیابانی از برانکو پیش‌بینی برانکو؛ پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور مدعی‌اند برانکو: پیشنهاد الغرافه نه به درد طارمی می‌خورد نه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901143

دیگر خبرها

  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی