Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-03-19@05:27:45 GMT

تریلر بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 با محوریت شخصیت ثور

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۰۶۹۹

تریلر بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 با محوریت شخصیت ثور

‍‍‍‍‍‍

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های لگو و دنیای مارول هستید این مطلب برای شما جذاب خواهد بود؛ زیرا بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر و استودیو ترولرز تیلز تریلر جدیدی را از بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر ساختند که روی شخصیت ثور تمرکز دارد.

به گزارش بولتن نیوز، در این تریلر یک دقیقه‌ای شاهد شخصیت‌های محبوب و نام‌آشنای دنیای مارول نظیر کاپیتان امریکا، کاپیتان مارول، نسخه جین فاستر شخصیت ثور، اودین، هایمدال و گرند مَستر هستیم و می‌توان گفت که تمامی شخصیت‌های برجسته‌ی فیلم Thor: Ragnarok در این تریلر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر اخبار مربوط به بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 می‌توان به مشخص شدن جزئیات سیزن پس بازی در جریان مراسم کامیک کان نیویورک اشاره کرد که شامل ۶ بسته مرحله‌ی تازه و چهار بسته شخصیت‌های جدید بازی می‌شود و ۱۴.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. در ماه گذشته هم تریلر جدیدی از بازی منتشر شد که روی کاراکتر‌های غیر‌ انسان بازی تمرکز داشت و کاراکتر‌های معروفی نظیر بلک بولت، مدوسا و کریستال را به تصویر می‌کشید.

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 قرار است در تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) عرضه شود و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار گیرد. نسخه‌ی دیلاکس این بازی نیز با قیمت ۷۴.۹۹ دلار معرفی شده است که شامل سیزن پس، بسته شخصیت‌های کلاسیک Guardians of the Galaxy و مینی فیگور شخصیت جاینت-مَن می‌شود.

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات سرنشین خودروی تریلر در محور بجنورد-شیروان

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3056995 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نجات سرنشین خودروی تریلر در محور بجنورد-شیروان
  • واژگونی تریلر در جاده بجنورد به شیروان
  • پیام ژائو فلیکس به هواداران اتلتیکو مادرید: من شخصیت منفیِ این داستان نیستم!
  • واکنش داریوش شجاعیان به حواشی نیمکت‌ها
  • اعتراض شجاعیان به فشار روانی نیمکت‌ها به داور
  • مورایس: شخصیت داشتیم و پیروز شدیم
  • مسیر سخت بازی سازی حرفه‌ای
  • مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن می‌رود
  • مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن شبکه سلامت
  • مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن سیما