Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند  در جمع نیروهای سپاه و بسیج شهرستان مرزی درمیان، اظهار کرد: الان بیش از 40 سال است که صحنه میدانی بیش از آنچه سختی باشد شاهد عمل است.

 

وی افزود: در مقابل استکبار جهانی و دفاع از شرف انسانی برای اینکه مردم بیش از پیش این صحنه ای که الان در میدان بین المللی حاصل شده را بشناسند باید دیدگاه ها و زیرساختهای فکری دو جبهه حاضر در میدان شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر ما موفق شویم این جبهه ها را درست معرفی کنیم؛ مواضع مردم بیش از پیش محکم تر خواهد شد دیدگاهها هم یکی دیدگاه انسان شناسی در مکتب انبیاء که مکتبی الهی است و دیگری استکبار که دیدگاه نفسانی و شیطانی است خواهد بود.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: استکبار در رسانه هایشان با عموم و عوام به صورت عوام فریبانه حرف می‌زنند و هیچ کس واقعیت را نمی‌داند وقتی خواص به زیر ساخت های اعتقادی آنها نگاه می‌کنند کاملا مشخص است که آنها در کفر هم نفاق به خرج می‌دهند.

 

وی اذعان کرد: آنهایی که اسم ادیان الهی را یدک می‌کشند هیچ ربطی به مکتب اهل بیت ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: آنچه که یهود و مسیحیت امروز مطرح می‌کنند هیچ ربطی به تعلیمات حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) ندارد.

 

آیت الله عبادی اظهار کرد: دیدگاه جبهه استکباری که تحت عنوان لیبرال سرمایه مطرح است با آنچه با تفکرات خودشان مطرح است نسبت به اینکه انسان از کجا آمده و به کجا می‌رود صاحب نظر نیستند؛ در این شرایط وقتی خواص مواضع فکری آنها را مشاهده کرده آنها را خیلی حقیر می‌بینند.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: تفکرات غربی ها هیچ ارزش و جایگاهی برای انسان قائل نیست و از انسان به عنوان حیوان اقتصادی یاد می‌کند برای همین در بین کشورها به جنگ و خونریزی پرداخته و مردم را از بین می‌برند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در خود پرستی و نژاد پرستی آنهایی که دارای فکر هستند ادعا دارند برایشان دو نوع حیوان که یکی انعام و دیگری انسان است خلق شده و انسانها و انعام هم فقط برای آنها هستند به خودی خود هیچ ندارند برای همین هم کاری که دلشان بخواهد انجام می‌دهند.

 

وی عنوان کرد: حال که غربی ها دیده اند برای آنها برده داری فردی به صرفه نیست روی به برده داری جمعی آورده و برای فریب و نیرنگ، ملتها را جمع کرده و و می‌خواهند ملت را به صورت دسته جمعی نابود کنند.

 

آیت الله عبادی گفت: این تفکر غربی‌ها بدتر از سرطان است و با این تفکر خود میلیونها انسان را نابود می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: زیربنای فکری آنها خراب است به جایی که می‎رسند قتل و غارت و کشتار را آغاز کرده و افراد بیگناه را از بین می‌برند حال این تفکر را در مقابل تفکر الهی که انسان را یک عالم می‌داند در نظر بگیرید که اگر به ناحق به کسی سیلی زده شود باید دیه پرداخت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر بنا بر فرض، روزی تفکر غرب به جامعه مسلط شود که هیچگاه نخواهند شد آن موقع درست خواهید فهمید که مردم یمن، بحرین، نیجریه و... چه می‌گویند آنها همه حرفشان این است که فقط حق رای داشته باشند.

 

آیت الله عبادی گفت: جبهه مقدسی که امروز در برابر این مغول‌ها ایستاده 40 سال است که همچون سد پولادینی در مقابل تفکرات غلط غرب ایستادگی کرده و به لطف خدا غرب با آن همه تسلیحات و ادعای نظامی روز به روز شکست خورده است؛ این برای ما مایه افتخار است و باید سجده شکر به جای آورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: شماهایی که بیش از ظهور حضرت مهدی موعود (عج) در جبهه مقابله با استکبار  ایستادگی کرده اید ارزشتان بالاتر از آنهایی است که بعد از ظهور حضور خواهند داشت این ایستادگی ها سختی دارد اما سختی که لذت بخش است.

 

وی عنوان کرد: الان همه غرب از سردار قاسم سلیمانی که یک نفر است وحشت دارد اگر سلیمانی های دیگری وارد میدان شوند قطعا دشمن حساب کارش را خواهد کرد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به مشکلات موجود در روستاها، تصریح کرد: کار اصلی شما خدمت به مردم است تا جایی که به دست من باشد همانگونه که تا کنون پیگیر مشکلات روستاها بوده ام بعد از این هم پیگیر خواهم بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: متاسفانه آنگونه که باید همسویی در مقامات اجرایی نیست و این عدم همسو بودن باعث شده است که مشکلات دامن گیر جامعه شود و روز به روز افزایش پیدا کند.

 

وی اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری هر سال را با نام اقتصاد مقاومتی و یک شعار پیشوند و پسوند هر سال به عنوان شعار سال تعیین می‌شود یعنی اینکه هنوز اقتصاد مقاومتی محقق نشده است که اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود و همسویی وجود داشته باشد قطعا مشکلات حل خواهد شد.

 

امام جمعه بیرجند گفت: متاسفانه غرب به ما هم درس سرمایه داری لیبرالی را داده که با هزاران میلیارد ثروت و استعداد مشکلات برطرف نمی‌شود.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: رکود، بیکاری و... در کشور وجود دارد و یک عده سوء استفاده چی حداکثر سوء استفاده را می‌برند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر ما کار خود را درست انجام دهیم تبلیغات بیگانه پیوند نخواهد خورد و زمانی که کار خود را درست انجام ندهیم قطعا تبلیغات بیگانه تاثیر خود را خواهد گذاشت و با تفکرات ما پیوند خواهد خورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد

استاندار خراسان جنوبی گفت: توجه به صادرات، ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را تا دو هزار درصد افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جریان بازدید از پایون استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان جنوبی از لحاظ وسعت سومین استان پهناور کشور است و یک درصد جمعیت کشور را دارد.

وی با اشاره به فاصله زیاد این استان با کانون‌های جمیعتی کشور، افزود: تراکم جمعیتی استان هم پایین است و در شرقی‌ترین نقطه کشور واقع شده و ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی و معدنی داشته و بزرگان و علمای خوبی در حوزه های علمی و دینی دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به رتبه‌های برتر استان در تولید محصولات استراتژیک، گفت: در تولید محصولات استراتژیکی مانند زرشک و عناب رتبه اول کشور و جهان و در محصول زعفران رتبه دوم کشور را داریم، همچنین با ۸۰۰ نوع گیاه دارویی، رتبه سوم کشور را داریم.

وی با بیان اینکه این استان رتبه چهارم کشوری را در تولید پنبه و رتبه پنجم را در تولید گل نرگس و پسته و رتبه هشتم در تولید انار را دارد، افزود: ذخایر معدنی فراوانی داریم از جمله ۷۶ درصد زغال‌سنگ کشور و ۸۵ درصد بنتونییت خاورمیانه در خراسان جنوبی است و این استان در حوزه های طلا، گرانیت، نقره، مس، آلومینیوم و… غنی است.

قناعت از ۹ اثر ثبت جهانی استان خبر داد و گفت: این ۹ اثر نشان‌دهنده اصالت استان است و از منظر گردشگری هم توجه خاصی به خراسان جنوبی شده است.

وی با بیان اینکه استان ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد، گفت: چهار گذرگاه مرزی داریم که یکی از این مرزها ماهیرود و فعال است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ۳۵ درصد صادرات جمهوری اسلامی به لحاظ ارزش و ۴۰ تا ۵۰ درصد به لحاظ وزنی از مرز ماهیرود سربیشه انجام می‌شود که بسیار هم استراتژیک است.

وی با تأکید بر ضرورت تکمیل چرخه فرآوری محصولات استان، عنوان کرد: یکی از راهکارهای توسعه خراسان جنوبی توجه به زنجیره ارزش محصولات استان است و توجه ویژه ما هم بر محصولات راهبردی و توسعه ها متمرکز است.

قناعت با اشاره به طرح زنجیره‌های ارزش استان‌ها در وزارت کشور، گفت: زمانی که این طرح آغاز شد ما دوره کاری را تشکیل دادیم و در کنار ظرفیت‌های مختلفی که داریم روی دو محصول زرشک و گوهرسنگ بیشتر متمرکز شدیم و در کنار همه ظرفیت‌ها، این محصولات در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی هم غرفه دارند.

وی از ۹۹ درصد تولید زرشک ایران و جهان در استان گفت و اظهار داشت: با حدود ۲۵ هزار هکتار سطح زیر کشت زرشک، سالانه ۱۱۶ هزار تن زرشک تر و ۲۵ تا ۳۰ هزار تن هم زرشک خشک و صادراتی داریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این مطلب که در حوزه صادرات محصول زرشک اتفاقات خوبی در گذشته نیفتاده، گفت: ۷۵۰ تن یعنی تنها ۲.۵ درصد زرشک استان صادر می‌شود که هدف گذاری شده با تکمیل زنجیره ارزش و واحدهای فناوری، صادرات زرشک را افزایش دهیم.

وی افزود: اگر توسعه محصول و صادرات و برندسازی زرشک را داشته باشیم، ارزش افزوده از ۵۰ تا ۷۰ درصد به ۴۰۰ تا ۵۰۰ درصد افزایش می‌یابد، این مورد هدف‌گذاری ما برای نمایشگاه سال آینده هم است.

قناعت درخصوص گوهرسنگ‌های استان هم گفت: معادن از ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی است، ذخایر معدنی شناسایی شده ما بیش از ۷ میلیون تن است و رتبه ما از لحاظ تعداد معادن فعال چهارم و از لحاظ ذخایر هفتم است.

وی از ثبت ملی ۵ گوهرسنگ استان خراسان جنوبی از جمله عقیق پاییزی سرایان، شکوفه فردوس، فلورین طبس و عقیق نهبندان خبر داد و گفت: ارزش افزوده ما در گوهرسنگ‌ها هزار درصد است که اگر به صادرات توجه شود، می توانیم تا ارزش افزوده این محصول را دو هزار درصد افزایش دهیم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ما بازارچه تخصصی گوهرسنگ را در دو شهرستان داریم و شهرک تخصصی گوهرسنگ را با کمک ایمیدرو ایجاد خواهیم کرد تا با واردات سنگ‌های خام از افغانستان، به بازار جهانی دسترسی پیدا کنیم.

قناعت در پایان با بیان اینکه چشم‌اندازی که برای نمایشگاه ۲۰۲۵ داریم این است که با هماهنگی وزارت کشور تمرکز بر روی محصول زرشک و گوهر سنگ باشد، گفت: برای سال بعد تکمیل زنجیره این دو محصول، دانش بنیانی کردن و افزایش صادرات این محصولات هدف‌گذاری شده است.

کد خبر 749145

دیگر خبرها

  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد