Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ روستای مور زرد زیلایی در بخش مارگون استان کهکیلویه و بویراحمد دارای جاده خاکی و قدمی است و با پیگیری‌های فراوان از سوی ساکنان این منطقه، متأسفانه هیچ اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است و در فصل زمستان با نخستین بارش باران و برف راه این روستا بسته شده و امکان عبور و مرور خودروها مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: شهروندخبرنگار - کهکیلویه و بویراحمد (روستای مور زرد زیلایی)



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

 

اوضاع نامناسب جاده روستای «مور زرد زیلایی» + فیلم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از سه تن گوشت مرغ فاقد مجوز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری از توقیف سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز دامپزشکی خبر داد و گفت: مأموران اداره مبارزه با ارز و قاچاق کالا از تردد یک دستگاه کامیونت حامل بار غیر مجاز مطلع و با اخذ دستور قضایی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، مقدار سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: پرونده تعزیراتی در این خصوص تشکیل شد و گوشت کشف شده در اختیار دامپزشکی استان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • آب و راه مناسب؛ آرزوی مردم آقداش و روستاهای همجوارشان!
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • بازگشایی جاده ارتباطی دهستان موگویی
  • توقیف بیش از سه تن گوشت مرغ فاقد مجوز در زنجان
  • ۱۷۶ مصدوم در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد