Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - علی اکبر پور احمدنژاد، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، از کشف دو انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته که به صورت قاچاق و با برچسب های جعلی وارد کشور شده بود خبر داد و گفت: ارزش لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده در این دو انبار بیش از صد میلیارد تومان است که توسط عده ای سودجو و با برندهای جعلی و تقلبی وارد کشور می شد و سپس در این انبارها افرادی با پاک کردن تاریخ انقضا و چسباندن برچسب های جدید و یا زدن تاریخ های جدید با دستگاه های تاریخ زن و همچنین بسته بندی آنها با برندهای معروف ، این محصولات قاچاق و تاریخ مصرف گذشته را وارد بازار می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌ها: باشگاه خبرنگاران جوان
28223

کلید واژه‌ها : قاچاق -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ به نقل از روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو، ­حامد عبدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور با اولویت پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا، از مطبی در خیابان «بیدار» محله الهیه حدود­ ۶۸۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شد. وی با اشاره به کشف حدود ۵۶۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله «پونک» خیابان «اشرفی اصفهانی» گفت: مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رویت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران جهت طی مراحل قضایی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد. ­

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد