Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی عصر امروز در راهپیمایی مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محکومیت اقدامات چند روز اخیر اغتشاش‌گران، اظهار کرد: ملت ایران بنا به جنایات 40 ساله‌ای که دولت‌های وقت آمریکا علیه ملت ایران کردند، دولت این کشور را دشمن شماره یک خود می‌داند.

وی افزود: این ملت سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس را دشمنان خود می‌داند و فریب حمایت‌های دروغین آن‌ها را نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: ملت‌های منطقه غرب آسیا از ویژگی‌های شجاعت، بصیرت، شهادت‌طلبی، ایمان و عزت ملت ایران الگو گرفته‌اند و در مقابل جبهه استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران حاضر است تا آخرین قطره خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون صدها هزار شهید است کند، مسؤولان کشور نیز همانند قوای مسلح، باید همواره آماده خدمت گذاری به این ملت باشند.

شیرازی بابیان اینکه مردم در کنار مسؤولان در مقابل جبهه استکبار ایستادگی می‌کنند، اظهار داشت: سال‌هاست که با امام خمینی(ره) پیمان بسته‌ایم که تا یک ظالم در کاخ سفید باقی است، در دفاع از ملت‌های مظلوم و جهاد در راه خدا از پای ننشینیم.

وی به ترس ارتش آمریکا از رزمندگان ایرانی در سوریه اشاره کرد و بابیان خاطره‌ای گفت: ارتش آمریکا تهدید کرده بود که اگر رزمندگان مقاومت به محدوده تحت کنترل آمریکا در سوریه وارد شوند همه رزمندگان را خواهند کشت، اما وقتی رزمندگان ایرانی وارد این محدوده شدند از ترسشان یک گلوله هم شلیک نکردند و یک رزمنده ایرانی هم زخمی نشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس خطاب به فتنه‌گران اغتشاشات اخیر، گفت: شماها نوکر آمریکا هم نیستید، ملت ایران هرگز از ترقه‌بازی عده‌ای اغتشاش‌گر نمی‌ترسد و با حضور پرقدرت در صحنه‌های مختلف، آرزوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در تضعیف انقلاب اسلامی محقق نخواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران در حوادث 40 سال اخیر از جمله دفاع مقدس، قائله‌ استان‌های مرزی و تحریم‌های اقتصادی آب‌دیده شده است، البته مسؤولان نیز در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند

حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش‌های منطقه جوی آباد اظهار کرد: حجم و تعداد ساخت سازهای غیرمجاز منطقه جوی‌آباد باعث شده تا در منطقه چارچوب‌های اصول شهرسازی رعایت نشود.

وی با تاکید بر اینکه حل این مشکل نیاز به عزم جدی مسؤولان استان دارد، گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه مشکلات متعدد اجتماعی برای شهرستان به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام نقدعلی با تاکید براینکه باید این وضعیت نا به سامان اصلاح شود، گفت: به علت عدم ساماندهی در گذشته امروز منطقه جوی آباد به کلونی معتادان متجاهر غیربومی تبدیل شده است.

وی گفت: با ساماندهی این منطقه علاوه بر پیشرفت و توسعه شهری چالش‌های اجتماعی منطقه رفع می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین وضعیت زندان خمینی شهر نیز تصریح کرد: خروج زندان خمینی‌شهر به خارج از شهر در دستور قوه قضایه قرار گرفت است.

کد خبر 6089798

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه